خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سارقان مامورنما در دام پلیس قزوین

جانشين فرمانده انتظامي استان از سارقان تحت عنوان مامور و کشف اموال مسروقه به ارزش بيش از ۳۰ ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش صبح قزوین، به نقل از خبرگزاری پلیس قزوین، «داود عبدالمالکي اظهار کرد: در پي وصول يک فقره پرونده سرقت تحت عنوان ماموران انتظامي، با تاکيدات سردار فرماندهي انتظامي استان، پيگيري موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان تاکستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پليس آگاهي تاکستان با کار اطلاعاتي گسترده، اقدامات فني و پليسي شبانه‌روزي و تحقيق از مال باختگان، يک دستگاه خودروي پرايد سفيد رنگ که سارقان به استفاده از آن سه عدد تابلو فرش نفيس به ارزش بيش از 30 ميليارد ريال را از مالباختگان به سرقت برده بودند شناسايي کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان قزوين گفت: ماموران پس از اخذ دستور قضائي و تعقيب و مراقبت شبانه‌روزي، موفق شدند طي عمليات غافل‌گيرانه فردي که به عنوان راننده خودرو در اين عمل مجرمانه شرکت داشته را در يکي از استان‌هاي همجوار زمين‌گير و جهت تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي منتقل کنند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم دستگير شده پس از بازجويي، برابر مستندات موجود و شناسايي توسط شاکيان، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به عمل مجرمانه خود با هم‌دستي يکي از دوستانش تحت عنوان مامور اعتراف کرده که با تلاش ماموران متهم ديگر اين پرونده دستگير و سه قطعه تابلو فرش مسروقه نيز کشف و به مالباختگان تحويل شد.

عبدالمالکي با اشاره به اينکه متهمان پرونده با تکميل پرونده به مرجع قضائي معرفي و از آن طريق به زندان معرفي شده‌اند به شهروندان توصيه کرد که در صورت برخورد با افرادي که بدون پوشش مصوب لباس پليس خود را ضابط قضائي معرفي و قصد ورود به منزل را دارند، حتماً از آن‌ها درخواست کارت شناسايي و حکم ورود به منزل کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا