خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش سپاه به انفجار دیشب اصفهان

معاون روابط عمومی سپاه اصفهان گفت: صدای انفجار نیمه‌شب گذشته به دلیل رؤیت یک شئ نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بود. این واقعه عادی بود و نشان از آمادگی پدافند نیروهای مسلح دارد.

محمدرضا شفیعی در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با جزئیات صدای انفجار شب گذشته در این استان اظهار داشت: صدای انفجار نیمه‌شب گذشته به دلیل رؤیت یک شئ نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بود.

وی با بیان اینکه این رخداد در خارج از شهر به وقوع پیوست‌، افزود: این واقعه عادی بود و نشان از آمادگی پدافند نیروهای مسلح دارد و در اوج آمادگی همه جانبه برای دفاع از کشورمان قرار داریم.

معاون روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با دیگر با تاکید بر اینکه هیچ اتفاق خاصی نیافته است، تصریح کرد: ‌انجام رزمایش شبانه یا تجاوز دشمن صحت ندارد.

یک مقام سپاه در واکنش به شنیده شدن صدای انفجار شب گذشته در اصفهان گفت: این صدا به دلیل رؤیت یک شی‌ء نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بود.

خبرگزاری فارس نوشت:

یک مقام آگاه در سپاه گفت: صدای انفجار نیمه‌شب گذشته به دلیل رؤیت یک شی‌ء نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بود و هیچ اتفاق خاص دیگری اعم از رزمایش یا تجاوز دشمن صحت ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا