خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پنتاگون: ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم

ساعدنیوز: سابرینا سینگ سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در یک نشست خبری درباره تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران، گفت: من نمی‌توانم به جای مقام‌های (رژیم) اسرائیل سخن بگویم اما باید بگویم که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، سخنگوی پنتاگون با بیان اینکه ایالات متحده به رایزنی با رژیم صهیونیستی در رابطه با پاسخ این رژیم به عملیات موشکی ایران (که در پاسخ به تجاوز و جنایات این رژیم انجام شد) ادامه می‌دهد، از اظهار نظر در مورد جزئیات طرح‌های تل آویو خودداری کرد.

سینگ بار دیگر حمایت کشورش از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را تکرار کرد و گفت: ایالات متحده از حق (رژیم) اسرائیل برای دفاع از خود در برابر تهدیدات حمایت می‌کند.

سخنگوی پنتاگون در ادامه در پاسخ به پرسشی در رابطه با تاثیر واشنگتن بر نحوه پاسخ رژیم صهیونیستی به عملیات موشکی ایران، گفت: مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی اغلب با هم در تماس هستند و ما همچنان به مشورت با اسرائیلی‌های ادامه می‌دهیم تا بدانیم پاسخ آنها چیست اما من نمی‌توانم به جای مقامات (رژیم) اسرائیل سخن بگویم زیرا نمی‌خواهم بر اساس حدس و گمان حرف بزنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا