خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلسه روحانی با فعالان سیاسی جلسه خوبی بود اما…

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: جلسه روحانی با فعالان سیاسی جلسه خوبی بود اما متاسفانه به سالی یک بار تبدیل شده و کاش منظم تر و کامل تر انجام می شد.

قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت و گو با اعتدال با اشاره به دیدار اخیر فعالان سیاسی با حسن روحانی رییس جمهوری، گفت: جلسه رییس جمهور با فعالان سیاسی جلسه خوبی بود منتها متاسفانه به سالی یک بار تبدیل شده و کاش منظم تر و کامل تر انجام می شد.

او با انتقاد از عدم دعوت از تمامی فعالان سیاسی در دیدار با روحانی، تاکید کرد: افراد شرکت کننده در دیدار میان فعالان سیاسی با رییس جمهور انتخابی بودند. کاش برخی از احزاب دیگر هم برای حضور در این جلسه دعوت می شد. در کشور بیش از 100 حزب داریم و کاش از تمامی احزاب افرادی دعوت می شدند اما منتخبین صحبت می کردند اما کاش این افراد حضور داشتند.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر دیدار اخیر آقای روحانی تنها با چهره های سیاسی بود باز هم بسیاری از چهره های سیاسی در این دیدار حضور نداشتند. بنابراین می توان گفت که این دیدار نه با فعالان سیاسی بود و نه با احزاب. چون در هر دو کاستی هایی دیده می شد.

میرزایی نیکو با اشاره به اظهارات رییس جمهور در این دیدار، گفت: آقای روحانی در دیدار اعلام کرد که من کاره ای نیستم، دولت اختیارات ندارد و دولت را در حد و نقشی که می تواند داشته باشد ببینید. اما رییس جمهور منتخب مردم است و باید انتقال دهنده اهداف و فکر و مطالب مردم با حاکمیت باشد اینکه بگوید من نمی توانم کاری کنم، قابل قبول نیست و باید به شکل دیگری برخورد کرد.

او تاکید کرد: آقای روحانی وعده هایی را در زمان انتخابات به مردم داد و اگر می دانست که اختیار ندارد چرا به مردم وعده داد؟ اگر اختیار نداشت نباید وعده می داد و حالا که وعده داده باید موانع مهیا کردن این وعده ها را پیدا و آن ها را حل کند.

این عضو فراکسیون امید با بیان اینکه روحانی نقشی که از او انتظار می رفت را ایفا نکرد، گفت: آقای روحانی قرار بود زمینه هایی که از 88 بوجود آمد، شکاف هایی که میان نیروهای دلسوز نظام بوجود آمد را کم و آنها را به یک همگرایی نزدیک کند اما این شکاف بدتر شد. در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی، آقای خاتمی شطرنجی می شود و این موضوع را چطور می توان قبول کرد؟ این موضوع نشان می دهد نقشی که آقای روحانی می توانست داشته باشد را ایفا نکرد.

میرزایی نیکو تاکید کرد: قرار بود روحانی پل ارتباطی و هماهنگی میان مجموعه نظام و بخش های مختلف جامعه باشد و نقش ویژه ای را ایفا کند که متاسفانه نکرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا