خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تماس زهرا رهنورد با مادر خود

ساعد باقری، شاعر و مجری باسابقه ی صداوسیما در تلگرام از امکان تماس زهرا رهنورد با مادر خود خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، در تلگرام نوشت: «امشب به اتفاق سهيل جان محمودى، بيوك ملكى، افشين علا و چند تن از دوستان شاعر به ديدار مادر خانم رهنورد به منزلشان رفتيم. اتفاق هاى جالبى افتاد، اما خارخارى هم در دل ما خليد. از آخرين عيادت ما بيش از پنجاه روز گذشته بود. با هديه ی عروسى نرگس خانم [نرگس موسوی] رفته بوديم. مادر (خانم نواب صفوى)، به محض ديدن دوستان مصراعى خواند كه اندك مايه اى از گلايه داشت: «جانا تو را كه گفت كه احوال ما مپرس». و بعد بلافاصله از دلمان درآورد كه: «ولى خب، آمديد و جبران شد». دلمان گرفت كه نرگس خانم و خواهرانشان نبودند اما خوشحال شديم كه گويا به ديدار مادر و پدر رفته اند. تلفن زنك خورد. از اقبال جمع، خانم رهنورد امكان كفتگو با مادر يافته بودند و خانم كاظمى، توضيح دادند كه دوستان شاعر به عيادت مادر آمده اند. چيزى گفت كه دل ما را آتش زد و نقل كردنش دشوار است. گفت از قول ما به دوستان بگوييد: «ياد آر ز شمع مرده ياد آر!». يكه خورديم و خانم كاظمى يادآورى كرد كه خواهرم تصور مى كند همه فراموششان كرده اند. گلايه ی قبلى مادر هم، ناظر بر چيزكى بود در همين مايه ها».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعاً نمی دونم بلاتکلیف نگه داشتن چند مخالف سیاسی برای چندین سال، اون هم با توجّه به سن و سال و شرایط جسمانیشون، چه سودی به حال کشور و یا حتّی حاکمیت داره؟

    1. لطف کنید از این به بعد اگه نظر بنده مطابق با سلیقه یا خط قرمز های شما نبود، کلاً منتشرش نکنید. منتشر نشدن رو به سانسور و تکّه پاره شدن نظرم ترجیح می دم!
      با تشکّر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا