خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راز و رمزهای خرید فالوور اینستاگرام

رپورتاژآگهی

شبکه اجتماعی اینستاگرام در ابتدا فقط برای سرگرمی استفاده می‌شد و کاربران برای اشتراک گذاری تصاویر شخصی خود از آن استفاده می‌کردند. اما کم کم اینقدر محبوب شد که تا الان اینستاگرام ماهانه از بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان میزبانی می‌کند؛ این یعنی هر شخصی با هر سن و سالی که دارد٬ می‌تواند یکی از کاربران اینستاگرام باشد.

با این همه کاربر، شبکه اجتماعی اینستاگرام محیط بسیار جذابی را برای دیده شدن کسب و کارها به صورت کاملاً رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و می‌توانند به واسطه‌ی آن به کسب و کار خود رونق ببخشند. پس چرا شما برای کسب و کار خود از این پتانسیل بالایی که وجود دارد استفاده نکنید؟

پتانسیل بالای اینستاگرام در ایران

اینستاگرام در کشور ما از جایگاه ویژه‌ای نزد کاربران برخوردار است. همین الان که در حال نگارش این مقاله هستیم٬ طبق آخرین ادعای شرکت‌های آمارگیری٬ بیش از ۵۰ درصد ایرانی‌هایی که به اینترنت دسترسی دارند٬ جزو مشترکین Instagram هستند. این نشان می‌دهد که اگر شما هم یک صفحه برای کسب و کار خود در اینستاگرام راه اندازی کنید و به پرورش و جذب فالوور در  آن بپردازید٬ روز به روز بر تعداد دنبال کنندگان آن افزوده شده و کسب و کار شما کاملاً رایگان جلوی چشم میلیون‌ها کاربر ایرانی قرار می‌گیرد.

اما اگر با اینستاگرام آشنا باشید٬ قطعاً می‌دانید که چقدر سخت است اگر بخواهید منتظر افزایش فالوورهای بنشینید.

به عنوان یک روش مکمل٬ شما می‌توانید از برنامه‌های مختلف موجود در بازار که به جذب فالوور رایگان اینستاگرام می‌پردازند٬ استفاده کنید.

شیوه‌ی کار این برنامه‌ها اینگونه است که باید تعدادی فالوور را دنبال کنید و منتظر بمانید آن‌ها نیز شما را دنبال کنند. شاید این کار سودمند باشد٬ اما اگر می‌خواهید از این روش برای جذب فالوورهایی با تعداد بالا استفاده کنید٬ باید هفته‌ها روی آن وقت بگذارید و مطمئن هم نخواهید بود که این فالوورها وفادار به شما هستند یا شما را آنفالو خواهند کرد.

اگر تمام مهارت‌های لازم برای به دست آوردن فالوور را هم بلد باشید٬ رشد و افزایش فالوور پیج شما از صفر باز هم دشوار و بسیار زمانبر خواهد بود. در این بین بسیاری از کاربران با دیدن رشد اندک صفحه‌ای که ایجاد کرده‌اند ناامید شده و در میانه‌ی راه آن را رها می‌کنند. بسیاری از مشتریان وقتی به پیج‌هایی مراجعه می‌کنند که تعداد فالوورهای پایینی دارند٬ حتی اگر محتوای سودمند و خوبی را ارائه کنند٬ آنطور که باید روی آن‌ها حساب نمی‌کنند و حتی در بسیاری از موارد کار به دیده شدن پست‌ها نیز نمی‌رسد و کاربر با دیدن تعداد اندک فالوورها از صفحه خارج می‌شود.

چرا خرید فالوور اینستاگرام مفید است؟

بهترین استراتژی برای شما این است که در شروع کار به خرید فالوور بپردازید و با تعداد فالوورهایی که خریداری کرده‌اید٬ به محبوبیت خود در بین کاربران اینستاگرام بیفزایید. وقتی توجه کاربران به تعداد فالوورهای شما جلب می‌شود٬ صرف نظر از جدید بودن اکانت اینستاگرامی شما٬ کاربران ترغیب می‌شوند شما را دنبال کنند و این به معنای آسان‌تر شدن راه پیشرفت پیچ شما است.

چگونه باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

اگر تا به حال خرید فالوور را تجربه نکرده باشید٬ قطعاً در ذهن شما این سوال پیش آمده است که چگونه باید این کار را انجام دهیم؟ آیا برای این کار به خرید سخت افزار خاصی نیاز است و یا آیا باید به جای خاصی مراجعه حضوری داشته باشیم؟

خبر خوب اینکه شما برای خرید Follower اینستاگرام به هیچ چیز پیچیده و اضافی نیاز نخواهید داشت. کافیست یک سایت معتبر برای خرید فالوور اینستاگرام را بیابید و از راه دور بدون تلف کردن وقت هر تعداد فالوور که می‌خواهید را خریداری کنید.

یکی از سایت‌های معتبری که در حوزه فروش فالوور ٬ فروش لایک ٬ فروش بازدید و فروش کامنت در اینستاگرام فعالیت دارد وب‌سایت اینستاپلاس است. سرویس‌های اینستاپلاس به شما کمک خواهند کرد تا به کسب و کار خود در اینستاگرام اعتبار ببخشید. اما خرید فالوور اینستاگرام از اینستاپلاس چه مزایایی دارد و چرا باید از این وب‌سایت معتبر خریداری کنید؟

۱ سرعت بالای خرید فالوور

شما می‌توانید با سرعت زیادی از طریق سایت اینستاپلاس فالوور بخرید و فوراً پس از خرید٬ منتظر دنبال شدن توسط هر تعداد دنبال کننده‌ای که خریداری کرده‌اید باشید. این یعنی هیچوقت برای پیشرفت دیر نیست و هر لحظه‌ای که تصمیم گرفتید٬ به صفحه خرید فالوور بروید و بدون نیاز به ارائه پسورد حساب کاربری خود و نیازی به فالو کردن دیگر کاربران٬ صدها یا هزاران فالوور جدید سفارش دهید.

به خصوص اگر صاحب یک پیچ بیزینسی در اینستاگرام هستید و وقت کمی برای فعالیت در اینستاگرام دارید٬ شما می‌توانید با خرید فالوور بدون هرگونه دردسر در عرض چند ساعت پیچ خود را به یک پیچ معتبر با هزاران فالوور تبدیل کنید.

اگر بخواهید این تعداد فالوور را به صورت دستی جمع آوری کنید٬ نیازمند هفته‌ها و یا شاید ماه‌ها وقت گذاشتن و فعالیت کردن مداوم است.

اگر تعداد فالوور پیچ شما بالا باشد٬ این روی ذهن مشتریان شما تأثیرات مثبتی خواهد گذاشت. مشتریان هر زمانی که وارد صفحه شما شوند و تعداد فالوورهای بالای پیج شما را ببینند٬ می‌توانند بهتر برای خرید محصول یا خدمات به شما اعتماد کنند. پس از سفارش خرید فالوور از اینستاپلاس٬ حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت دنبال کردن تعداد فالوور دلخواه شما از پیجتان آغاز خواهد شد. اگرچه تجربه ثابت کرده  فالو کردن توسط فالوورهای ایرانی این وب‌سایت٬ به صورت آنی و پس از خرید شما آغاز می‌شود.

۲ خرید فالوور ایرانی باکیفیت و فالوور ارزان ایرانی

یکی از مزایای سایت اینستاپلاس این است که شما می‌توانید بسته به بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید٬ اقدام به خرید فالوور کنید. این وب‌سایت انواع فالوور ایرانی باکیفیت و فالوور ارزان قیمت را به فروش می‌رساند. اگر تصمیم دارید در ابتدای مسیر هزینه‌ی کمی برای خرید فالوور انجام دهید٬ می‌توانید از طریق اینستاپلاس به خرید فالوور ارزان ایرانی بپردازید. برای خرید هر ۱۰۰ فالوور ایرانی ارزان شما باید فقط ۲۷۰۰ تومان بپردازید که بی‌شک برای خرید اعتبار مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود.

همچنین در صورت لزوم می‌توانید به خرید فالوور ایرانی باکیفیت اینستاگرام از طریق سایت اینستاپلاس نیز بپردازید. این فالوورها هویت واقعی داشته و از پروفایلی با نام٬ تصویر و حتی بیوگرافی برخوردارند. این باعث می‌شود حتی ریزبین‌ترین مشتریان نیز متوجه این نشوند که شما برای پیج خود فالوور خریده‌اید. برای خرید هر ۲۰۰ فالوور ایرانی باکیفیت در سایت اینستاپلاس شما باید فقط ۱۳۷۰۰ تومان بپردازید.

۳ – ریزش کم فالوورهای خریداری شده

بسیاری از وب‌سایت‌ها که به فروش فالوور اینستاگرام می‌پردازند٬ اشاره‌ای به ریزش دنبال کننده‌های خریداری شده پس از مدتی کوتاه ندارند. به فرض مثال وقتی شما ۱۰۰۰ فالوور را برای پیج خود خریداری می‌کنید٬ پس از گذشت چند روز متوجه می‌شوید که رفته رفته از تعداد آن‌ها کاسته می‌شود.

اما فروشگاه اینستاپلاس با سابقه ۵ ساله در زمینه خدمات شبکه‌های اجتماعی و ثبت بیش از ۳۰۰ هزار سفارش٬ همواره جزو فروشگاه‌های معتبری بوده است که تضمین می‌کند شما متوجه ریزش فالوور نشوید و از تعداد فالووری که خریداری می‌کنید٬ اطمینان داشته باشید. با توجه به پیدایش سایت‌های جعلی با قالب فروشگاه اینستاپلاس ، دقت کنید تنها آدرس اینترنتی  اینستاپلاس www.instaplus.org بوده و تمامی سایت‌های دیگر با این اسمهدف کلاهبرداری شکل گرفته‌اند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا