خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی نیوکاسل 18 اردیبهشت 1401

دو تیم من سیتی و نیوکاسل امشب در دیداری حساس و مهم به مصاف هم می‌روند. پخش زنده منچسترسیتی نیوکاسل 18 اردیبهشت 1401 را از انصاف ورزشی ببینید.

دو تیم من سیتی و نیوکاسل امشب و از ساعت 20:00 به وقت ایران در دیداری مهم و حساس به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده منچسترسیتی نیوکاسل 18 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچسترسیتی نیوکاسل 18 اردیبهشت 1401

با توجه به تساوی شب گذشته تاتنهام و لیورپول در آنفیلد،‌ حالا شاگردان پپ فرصت مغتنمی برای افزایش فاصله و بهبود وضعیت خود در لیگ برتر دارند! آن‌ها که اخیرا به بدترین شکل ممکن از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند حال باید سعی کنند با بازیابی روحیه در هم شکسته‌شان بر تیم حالا ثروتمند نیوکاسل پیروز شوند.

نیوکاسل که تا اواسط فصل اصلی‌ترین گزینه سقوط به چمپیونشیپ بود، با تملک مالکان ثروتمند سعودی با یک تقویت اندک در نیم فصل به خوبی در کسب امتیازات موفق عمل کرد و حالا با 43 امتیاز در رده سیزدهم است تا به خوبی از منطقه سقوط فاصله گرفته باشد.

دو تیم در 5 بازی آخر خود عملکردی کاملا یکسان داشته‌اند، 4 پیروزی و شکست در آخرین بازی! البته در 24 تقابل دو تیم در 10 سال اخیر، سیتی 20 و نیوکسل تنها 2 بار پیروز بوده است و سیتی هر 5 بازی آخر را پیروز شده است!

برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل 18 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده بازی منچسترسیتی نیوکاسل 18 اردیبهشت 1401 (گزارش انگلیسی)

لینک 2: پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و نیوکاسل 18 اردیبهشت 1401 (Sport TV)

لینک 3: پخش زنده فوتبال منچسترسیتی نیوکاسل 18 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا