خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و اورتون 15 مرداد 1401

چلسی و اورتون امروز در اولین دیدار خود در فصل جدید به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده چلسی و اورتون 15 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

چلسی توماس توخل با مالکان جدید و آمریکایی‌اش امروز در آغازین دیدار فصل جدید رقابت‌های لیگ جزیره باید به مصاف اورتون برود. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و اورتون 15 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده چلسی و اورتون 15 مرداد 1401

چلسی که فصل گذشته با بحران مالکیت مواجه شد، در فصل نقل و انتقالات با جدایی روملو لوکاکو، آندرس کریستینسن و آنتونیو رودیگر در شرایط بدی قرار داشت. اما مالکان جدید که می‌خواستند خودی نشان دهند مقتدرانه وارد بازار شده و دست توخل را برای خرید باز گذاشتند تا او به سراغ گزینه‌های خود برود.

در نتیجه چلسی رحیم استرلینگ، کالیدو کولبیالی و مارک کوکورلا را جذب کرد تا حضوری قدرتمندانه در فصل جدید رقابت‌ها داشته باشد.

اورتون فرانک لمپارد اما که فصل قبل به زحمت خود را در جزیره حفظ کرد، در نقل و انتقالات عملکرد خاصی نداشته و بعید است شاهد فصل درخشانی برای آن باشیم. در هر حال برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و اورتون 15 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:00 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال چلسی و اورتون 15 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال چلسی و اورتون 15 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا