خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی خطیر مدیرعامل استقلال شد ؛ بازگشت مرد خاکستری به استقلال

علی خطیر مدیرعامل استقلال شد تا مردی که پرونده‌ای خاکستری در ذهن آبی‌ها دارد و خاطرات خوب و بدی را به یاد آنان می‌آورد، سکان هدایت این باشگاه را بدست بگیرد.

به گزارش انصاف ورزشی، علی خطیر که در مقام معاون اجرایی باشگاه استقلال در سال‌های نه چندان دور در فوتبال ایران مطرح شد و پس از آن در مقام عضو هیئت مدیره تراکتور تبریز و معاون اجرایی دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز مشغول بود، به عنوان جانشین حجت کریمی و به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شد تا مهمترین پست زندگی خود را تجربه کند.

قرار است که تا زمان برگزاری مجمع عمومی باشگاه استقلال و انتخاب اعضای هیئت مدیره، خطیر وظیفه سرپرستی آبی ها را برعهده بگیرد که قطعا مهمترین هدف او در روزهای پیش رو تا برگزاری مجمع، تأمین منابع مالی و تشکیل یک تیم قدرتمند و جذب بازیکنان مورد نظر جواد نکونام خواهد بود.

خطیر در مدت زمان کاری خود در استقلال خاطرات خوبی همچون بستن قراردادهای منطقی و سودمند با بازیکنان داخلی و خارجی، آوردن استراماچونی به فوتبال ایران و … را ثبت کرده اما از طرفی اتفاقاتی که در پرونده استراماچونی رخ داد، رفتار بسیار زننده با وینفرد شفر و همچنین شایعه‌ی زندانی کردن بازیکن خارجی در اتاق نیز از نکات تاریک روزگار خطیر در استقلال به شمار می‌آیند.

اما به هر روی علی خطیر مدیرعامل استقلال شد و حالا باید دید مرد سراسر خاکستری مدیریت فوتبال ایران در روزهای آینده چه اقداماتی را در جهت بستن یک تیم قدرتمند برای جواد نکونام انجام خواهد داد و آیا شرایط برای ادامه کار او فراهم خواهد شد یا او نیز مهمان کوتاه مدت صندلی لرزان مدیریت آبی‌ها خواهد بود.

علی خطیر مدیرعامل استقلال شد ؛ بازگشت مرد خاکستری به استقلال
علی خطیر مدیرعامل استقلال شد ؛ بازگشت مرد خاکستری به استقلال

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا