خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و بارسلونا بامداد 5 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده آرسنال و بارسلونا بامداد 5 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 06:00 در ورزشگاه SoFi اینگلوود کالیفرنیا آمریکا رودررو می‌شوند.

(این دیدار با نتیجه 5 بر 3 به نفع آرسنال به پایان رسید)

دو تیم فوتبال بارسلونا و آرسنال از ساعتی دیگر در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکا به مصاف هم خواهند رفت؛ دیداری که یادآور فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2006_2005 و دومین قهرمانی بارسلونا در اروپا و همچنین کوتاه ماندن آرسنال از رسیدن به قهرمانی اروپا است.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده آرسنال و بارسلونا بامداد 5 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر بهره ببرید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده آرسنال و بارسلونا 5 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده آرسنال و بارسلونا بامداد 5 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی
پخش زنده آرسنال و بارسلونا بامداد 5 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده آرسنال و بارسلونا بامداد 5 مرداد 1402

تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا که در فصل گذشته با هدایت ژاوی هرناندز موفق به فتح سوپرجام اسپانیا و لالیگا شد در این فصل با جذب ستارگانی چون ایلکای گوندوگان کاپیتان منچسترسیتی فاتح سه‌گانه، اوریل رومئو، اینیگو مارتینز و … به دنبال آن است که پس از دو فصل عملکرد بسیار بد در رقابت‌های اروپایی دوباره به فرم سابق خود بازگردد؛ گفتنی است آبی اناری‌ها در این فصل با دو کاپیتان خود جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس خداحافظی کردند.

آرسنال اما که با میکل آرتتا اسپانیایی در فصل گذشته پس از سال‌ها موفق شد بر سر قهرمانی لیگ برتر رقابت کند سر آخر فصل را بدون جام به اتمام رساند و حالا توپچی‌ها با جذب بازیکنانی چون دکلان رایس، کای هاورتز و … تلاش می‌کنند تا این فصل را با یک فتح بزرگ به پایان برسانند؛ جالب آنکه تیم آرتتا که شاید در ظاهر جزو پنج تیم پرستاره فوتبال اروپا نیز نباشد از لحاظ ارزش بازیکنان در بازار، گرانترین تیم حال حاضر فوتبال اروپا است.

جدال دو تیم بیش از هر چیزی یادآورد فینال لیگ قهرمانان در سال 2006 است که اخراج لمن در دقایق ابتدایی بازی، گل سول کمپبل و کامبک بارسا به تیم ده نفره و سرانجام قهرمانی بارسا در اروپا برای دومین بار و پس از 15 سال فینالی خاطره‌انگیز رار قم زد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده بارسلونا و آرسنال 5 مرداد 1402 از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا