خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده صنعت نفت آبادان و استقلال 19 مرداد 1402 | هفته اول لیگ برتر 1403_1402

پخش زنده صنعت نفت آبادان و استقلال 19 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته اول لیگ برتر از ساعت 21:30 در آبادان رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال استقلال تهران که به هیچ عنوان روزهای روشنی را پشت سر نمیگذارد از ساعت 21:30 در آبادان کار خودش را در لیگ بیست و سوم در جدال با صنعت نفت آبادان آغاز خواهد کرد.

شما میتوانید برای تماشای پخش زنده صنعت نفت آبادان و استقلال 19 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده صنعت نفت و استقلال 19 مرداد 1402 | هفته اول لیگ برتر 1403_1402

پخش زنده صنعت نفت آبادان و استقلال 19 مرداد 1402

تیم فوتبال استقلال تهران که به شدت درگیر اوضاع آشفته مدیریتی است پس از سومی در لیگ و نایب قهرمانی در جام حذفی با ریکاردو ساپینتو قطع همکاری کرده و جواد نکونام را به عنوان سرمربی در لیگ 23 در نیمکت خود خواهد داشت.

شرایط استقلال اما بسیار آشفته است؛ این تیم در ماه‌های گذشته از آسیا حذف شد تا ثمره قهرمانی تاریخی بدون شکست استقلال با فرهاد مجیدی دود شود و در فصل نقل و انتقالات نیز پس از کنار رفتن کریمی از صندلی مدیریت خطیر سکان مدیریت آبی‌ها را بر عهده گرفته است.

در فاصله چند ساعت تا شروع بازی اول استقلال این تیم نه اسپانسر دارد و نه خبری از معرفی کیت جدید در این تیم است؛ آبی‌ها حتی به احتمال قوی به دلیل مسائل مربوط به سقف بودجه مجبور به واگذاری قرضی منتظر محمد خرید عراقی خود خواهند شد.

آبی‌های پایتخت اما در فصل نقل و انتقالات خروجی‌های شاخصی از جمله مهدی قایدی، محمد محبی، رافا سیلوا و سجاد شهباززاده داشتند و خریدهایی همچون آرمین سهرابیان، محمدرضا خالدآبادی، منتظر محمد، مهرداد محمدی و آریا برزگر داشته‌اند.

از آن سو اما صنعت نفت با هدایت عبدالله ویسی که فصل پیش با یک معجزه این تیم را در لیگ حفظ کرد، به دنبال کسب اولین سه امتیاز در اولین بازی خانگی فصل است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده صنعت نفت آبادان و استقلال 19 مرداد 1402 از لینک ابتدای مطلب بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا