خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۲۹۳۸ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران کرمانشاه مانده است

به گفته‌ی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، ۲۹۳۸ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش نسیم کرمانشاه، به نقل از ایسنا، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ارزش تقریبی گندم خریداری شده در استان کرمانشاه طی سال زراعی گذشته را بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۹۲۵۸ میلیارد تومان از این مبلغ به حساب کشاورزان استان واریز شده است.

ملکشاهی با بیان اینکه ۲۹۳۸ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندمکار استان پرداخت نشده، گفت: طبق اعلام دولت، این مطالبات تا پایان مهر ماه پرداخت خواهد شد.

علی ملکشاهی در ادامه با بیان اینکه در سال زراعی گذشته در مجموع ۸۰۶ هزار و ۴۳۲ تن گندم از گندمکاران استان خریداری شد، گفت: ۷۰۰ هزار و ۴۵۹ تن از این میزان گندم معمولی و ۱۰۵ هزار و ۹۷۳ تن گندم دوروم – گندم مورد نیاز کارخانجات تولید ماکارونی- بوده است.

ملکشاهی در ادامه اشاره ای هم به رشد قابل توجه خرید گندم در مراکز خرید تضمینی گندم استان در سال زراعی گذشته نسبت به سال ماقبل آن داشت و گفت: سال زراعی گذشته افزایش ۲۷۴ هزار و ۷۶۱ تنی خرید گندم در استان نسبت به سال زراعی ماقبل آن را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: سال زراعی گذشته استان کرمانشاه رتبه چهارم خرید گندم را در کشور کسب کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا