خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی سه گزینه‌ی جایگزین منتجب‌نیا به کروبی

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: آقای منتجب‌نیا به دلیل برخی اختلافات از قائم‌مقامی حزب اعتماد ملی کناره‌گیری کرد.

محمدباقر ذاکری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست اخیر شورای مرکزی حزب اظهار داشت: آقای منتجب‌نیا به دلیل برخی اختلافات از قائم‌مقامی حزب اعتماد ملی کناره‌گیری کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این پرسش که شورای مرکزی حزب چه زمانی قائم‌مقام جدید را انتخاب می‌کند، گفت: قائم‌مقام جدید را باید دبیرکل حزب انتخاب کند و ما منتظر پیشنهاد ایشان خواهیم ماند.

بر پایه این خبر همچنین یک منبع آگاه در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی نیز ضمن تائید اظهارات محمدباقر ذاکری تصریح کرد: استعفای آقای منتجب نیا به دلیل اختلاف‌نظر وی با شورای سیاست‌گذاری برای تعامل با شورای سیاست‌‌گذاری اصلاح‌طلبان بود.

وی ادامه داد: دبیر کل حزب اعتماد ملی این استعفا را پذیرفته است.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: بناشده فاطمه کروبی همسر دبیر کل امروز با منتجب‌نیا رایزنی کند و در صورت اصرار منتجب‌نیا بر استعفا سه نفر برای تصدی قائم‌مقامی حزب به مهدی کروبی معرفی و درنهایت دبیرکل یک نفر را به‌عنوان قائم‌مقام خود معرفی کند.

به گزارش فارس، استعفای رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در حالی صورت گرفته است که شورای مرکزی حزب اعتماد ملی موافق تعامل با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بود اما منتجب‌نیا مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرده است.

تاکید «اعتماد ملی» بر انسجام اصلاح طلبان و حمایت از روحانی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من با تحليل اخبارى كه منتشر كرديد اجمالاً اعتقاد آقاى منتجب نيا رو فهميدم ، با اينكه نميشه يكطرفه قضاوت كرد و عدالت ايجاب ميكنه حرف طرف مقابل را هم شنيد ولى معتقدم حرفهاى جناب منتجب نيا به جوانمردى نزديك تره تا حرف آقايون، بعبارت ديگه شايد حرف طرف مقابل مصلحتى تر باشه و چه و چه و چه اما چطور امكانپذيره حزبى كه دبير كلش شش سال در حصره و امكان يكسرى از فعاليتها از اعضاش سلب شده بره دنبال تعامل در انتخابات ؟! كه چى بشه ؟! پس كى بايد به دموكراسى پرداخت ؟!

  2. اصلاحيه : به جوانمردى و دموكراسى نزديك تره .
    ———
    آدمين جان، انتشار كامنت توليد درد سر نكنه ؟! هر طور مصلحته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا