خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«از هر ۲.۵ ازدواج در کرمانشاه یک مورد به طلاق منجر می‌شود»

پایگاه خبری تحلیلی هاژه نوشت: «معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه اظهار کرد: از هر ۲.۵ ازدواج در استان متاسفانه یکی به طلاق منجر می شود. حسین نظری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح آمار جمعیتی استان در ۹ ماهه امسال گفت: طی این مدت ۱۷ هزار و ۶۲۱ نوزاد در استان متولد شده که از این تعداد ۹۳۱۳ نوزاد پسر و ۸۳۰۸ نوزاد دختر هستند.
او نسبت جنسیتی ولادت در استان را در ۹ ماهه امسال ۱۱۲ اعلام کرد و گفت: در این مدت به ازای تولد هر ۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۱۲ نوزاد پسر متولد شده است.

نظری با اشاره به کاهش تولد ۵۱۱ نوزاد در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: نکته مثبت در این میان این است که از سیر پرشتاب کاهش ولادت‌ها کاسته شده و بسیار امیدواریم در ماه ها و سالهای آتی سیر صعودی ولادت را شاهد باشیم.

در هر روز ۶۵ نفر به دنیا آمده و ۳۴ نفر از دنیا می‌روند

معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: بر اساس آمار ولادت ها، در ۹ ماهه امسال در هر ساعت ۲.۷ نوزاد، در هر روز ۶۵ نوزاد و در هر ماه ۱۹۵۸ نوزاد در استان متولد شده است.

او اشاره ای هم به اسامی منتخب نوزدان متولد شده در استان داشت و افزود: در ۹ ماهه امسال آیهان، آراد، شاهان، کارن و محمد پنج نام منتخب پسر و ماهلین، آوین، دلوین، نورا و رستا پنج نام منتخب نوزادان دختر بوده است.

نظری در ادامه از فوت ۹۲۸۳ نفر در ۹ ماهه امسال خبر داد و افزود: از این تعداد ۵۴۸۷ نفر مرد و ۳۷۹۶ نفر زن بوده‌اند.
او نسبت جنسیتی فوت استان را طی این مدت ۱۴۵ اعلام کرد و گفت: به ازای فوت هر ۱۰۰ زن، ۱۴۵ مرد در استان فوت کرده است.
معاون اداره کل ثبت احوال استان با اشاره به سیر کاهشی فوتی های استان گفت: در ۹ ماهه امسال تعداد فوتی ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۸ نفر کمتر شده است.

او افزود: بر اساس آمار فوتی‌ها، در ۹ ماهه امسال در هر ساعت ۱.۴ نفر، در هر روز ۳۴ نفر و در هر ماه ۱۰۳۱ نفر در استان فوت کرده‌اند.

سیر کاهشی ازدواج و سیر افزایشی طلاق در کرمانشاه

نظری در ادامه گریزی هم به آمار ازدواج و طلاق در استان داشت و افزود: در ۹ ماهه امسال یازده هزار و ۶۱۱ مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۵ مورد کمتر شده است. همچنین در ۹ ماهه امسال ۳۸۹۸ مورد طللاق در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴۱ مورد بیشتر شده است.

معاون اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه نسبت ازدواج به طلاق در استان را ۲.۵ اعلام کرد و افزود: این یعنی از هر ۲.۵ مورد ازدواج یک مورد آن به طلاق منجر می‌شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آمار بگیرید چند درصد به حقوق پدر رجوع می کنند این عده یا بیشتر طلاق صوری دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا