خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه ساری: مسئولان با شعار سال شعاری برخورد نکنند

امام جمعه ساری با بیان اینکه اگر مسئولان با شعار سال، شعاری برخورد نکرده و آن را عملیاتی کنند ما قطعا پیشرفت خواهیم کرد گفت: مشارکت مردم نه با حرف بلکه با فراهم کردن زیرساخت حقوقی و قانونی محقق می‌شود.

سایت مازنی خبر (مازندران) نوشت: «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۳ فروردین در نماز جمعه ساری نمازگزاران وخود را به تقوای الهی توصیه کرد. او ضمن تبریک سال نو و قدردانی از مقام معظم رهبری که عنوان و سرلوحه عملکرد همه مسئولان و آن سیاست اصلی و راهبردی را برای آینده کشور و مملکت تحت عنوان شعار سال مطرح می‌کنند، اظهار کرد: به راستی اگر مسئولان با شعار سال، شعاری برخورد نکرده و آن را عملیاتی کنند ما قطعا پیشرفت خواهیم کرد، چون مقام معظم رهبری شعارها را بسیار حساب شده کارشناسی شده، مطرح می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شعار سال جاری جهش تولید با مشارکت مردم است، ادامه داد: مشکل مملکت این است که دولت در بسیاری از امور تصدی‌گری می‌کند و لازم است در امور را به مردم مشارکت پیش ببرد و خودش نظارت کند، البته مشارکت مردم نه با حرف بلکه با فراهم کردن زیرساخت حقوقی و قانونی محقق می‌شود.

امام جمعه ساری افزود: از مسئولان می‌خواهیم با این شعار جدی‌تر از هر سال دیگری برخورد کنند و عملکرد مجموعه نظام نسبت به شعار سال گذشته جهاد تبیینی باشد.

خطیب نماز جمعه ساری با قدردانی از دولت سیزدهم در جهت خدمت گذاری به مردم، یادآور شد: این موارد بدین معنا نیست که ضعف و نقدهای جدی وجود نداشته باشد، در میان مجموعه کارگزاران ضعف‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود و اگر برطرف نشود در عمل با آن همه تلاش روی سفره اقشار متوسط و ضعیف خیلی نمود ندارد.

او با اشاره به تلاش‌ها برای مدیریت شهر در ایام مختلف به‌ویژه نوروز و دفاع از امنیت، از همه نیروهای حوزه سیاسی، اقتصادی و امنیتی، رسانه‌ها و مردم قدردانی و تصریح کرد: انتظار داریم که امسال دولت مردان یک مقداری سرشان را پائین‌تر بیاورند، گوششان را به دهان مردم بگذارند؛ حرف و صدای مردم را بهتر و بیشتر بشوند، چرا که علی‌رغم خدمات فراوان مشکلات وجود دارد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به ورود جمعیت عظیم به استان مازندران در زمان اوج تعطیلات از اهمیت دادن به نماز جماعت تشکر کرد و یادآور شد: هیچ‌وقت زکات و انفاق از مال انسان کم نمی‌کند شاید در ظاهر اینطور باشد، همانطور که اجرش در آخرت زیاد است.

این مسئول با بیان اینکه امروز روز جهانی«آب و فردا هم روز جهانی «هواشناسی است و به هم ارتباط هم دارند، اعلام کرد: آب مایه حیات است باید در مصرفش صرفه‌جویی کنیم، ما هنوز در مهار آب‌های آسمانی از معدل کشور عقب هستیم، هواشناسی اعلام می‌کند که بناست باران ببارد پس مسئولان باید این آب‌های فراوان را مهار کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا