خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کد آزاد شد، سعید محمدی دورکی برای نجات ایران آمد!

درباره جدیدترین پدیده عرفانی سیاسی اینستاگرام فارسی

علی نیلی، انصاف نیوز: «کد آزاد شد و استاد «سعید محمدی دورکی»، افشاگر زمان و رهبر نهضت سفید ایران به کشور بازگشت!» این تازه‌ترین خبرها از فعالیت یک چهره عرفانی سیاسی تازه‌روییده در فضای مجازی فارسی است.

این چهره تازه، سعید محمدی دورکی نام دارد؛ می‌گوید کد آزاد شده و از فرودگاه استانبول به فرودگاه بین‌المللی ایران‌زمین پرواز می‌کند. از هواداران هم خواسته «تحت فرماندهی نیروی سوم» در مسیر فرودگاه تا صداوسیما حضور داشته باشند و خود را به چوب و میله و دیگر انواع سلاح سرد هم مسلح کنند که اگر سوءقصدی به جان «افشاگر زمان» شد یا آزاری به هواداران‌شان رساندند، بتوانند از او و از خود دفاع کنند.

کد آزاد شده دال/جیم/لام/میم/میم/هـ/ب/ت/1101/2525/* است و می‌گویند این آخرین فرصت از 7هزار سال گذشته تا کنون برای نجات ایران است.

محمدی دورکی «با نام حی حاضر» جملات خود را آغاز می‌کند و آن‌طور که مشخص است با «دجال‌های یهود» و «ابلیسان» و «شیاطین» سر جنگ دارد. نه با شاه است، نه با شیخ. خودش سیر آفاق و انفس کرده، «فقیر» شده و به آن‌چه برخی معنویت، برخی نیروی سوم، برخی انرژی کیهانی و… می‌خوانندش مجهز شده است. به علت «فقر» امانت‌دار همه زمین‌های زمین است. اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات ایالات متحده به صورت جداگانه پیغامش داده‌اند که برای نجات ایران حمایتش می‌کنند اما چون «امانت‌دار» است و طرف «حق» این پیشنهادها را نپذیرفته است.

چون نه با شاه است و نه با شیخ، با حکومت مستقر «ایران زمین» هم چندان سر سازگاری ندارد و بنابراین در دستورالعمل 10-807، به نام «فرماندهی نیروی سوم» از مردم خواسته از پرداخت قبوض، عوارض، جرایم راهنمایی و رانندگی، پرداخت حق بیمه و انواع مالیات خودداری کنند.

در جای دیگر، از وزرای کابینه شورایی استاد خواسته یک روز پس از ورود او به ایران، خود را با فهرست پیشنهادی شورای فنی وزارتخانه به فرماندهی کل معرفی کنند. در آخرین پست‌های پس از پرواز استاد به تهران، در حالی‌که قرار بود مستقیما به سمت صداوسیما برود و از آن‌جا با طرفدارانش سخن بگوید، گفته شده تصمیم عوض شده و چند روزی «فرصت» خواهد داد به ناباوران.

این‌جا هم از همان فرمول آشنای جذب افراد استفاده می‌شود؛ ملغمه‌ای از عرفان و اعتقاد به منشأ نور و انرژی که وضعیت ناگوار اقتصادی و اجتماعی آدم‌ها و احتیاج‌شان به ملجایی روحانی، به آن ضریب می‌دهد. چنین می‌شود که پیج افشاگر زمانش بیش از 26 هزار و پیج خودش، نزدیک به 25 هزار دنبال‌کننده دارد. گردانندگان پیج، این هوشمندی را هم داشته‌اند که عرفان حلقه را به رسمیت بشناسند و از این طریق عده‌ای از پیروان «دکتر طاهری واقعی» را جذب کنند.

نگاهی به نظرات زیر پست‌ها هم حسی از بهت و خنده و عصبانیت برای مخاطب در پی دارد؛ یکی می‌گوید حق قضاوت استاد را نداریم، دیگری نوشته ما از نسل آریایی‌ها هستیم و نباید استاد را مسخره کنیم. یکی نظر داده که یک نفر پیدا شده که فداکارانه می‌خواهد حق ملت را بدهد اما کسانی که هیچ قدمی برای خودشان و فرزندان‌شان و آیندگان‌شان برنمی‌دارند، او را چنان مسخره می‌کنند که انگار زندگی‌شان گل و بلبل است.

آن‌چه از پیج سعید محمدی دورکی جلوه می‌کند، باید نشانه‌ای برای شناخت خلأهای جامعه باشد؛ این‌که هنوز می‌شود به اسم قدرت‌های ماورایی و روضه‌خوانی برای وضعیت اقتصادی ملت، نظر عده‌ای را جلب کرد، به نظر عادی نمی‌رسد. این‌که می‌شود مردم ناامید از قرائت‌های رسمی شریعت را به اشکالی از معنویت‌های حلقه‌ای و کیهانی و فرازمینی خواند و عده‌ای هم این دعوت را اجابت می‌کنند، عادی نیست.

سعید محمدی دورکی و دیگر کسانی که این سال‌ها پیدا شده‌اند و طرحی سیاسی عرفانی را درانداخته‌اند و دیده هم شده‌اند، نشان از تغییرات ژرفی دارد که زیر پوست این جامعه در جریان است؛ آیا کسی و جایی هم فکر می‌کند که چرا هر از گاه، یک «ناجی ایران» ظهور می‌کند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. اموال بلوکه شده ی ایران که نه به شاه دادند و نه به جمهوری اسلامی می دهند.زیاد هست اما یک صد هزارم ادعای گذایی هم نیست و فقط برای فریب بزرگنمایی شد. در واقع دورکی بازی خورده ی ماسون ها و صهیونیست ها بود که با اجرای نمایشنامه ای از زندان آزاد شد و با القای تخیلات به او که در رویا و مکاشفات تو را دیدیم و آزاد کردیم و با تمام اموال اما تسلیم تو هستیم، به او جرأت و توهم ارتباط با خدا داند و در نهایت بعد از اجرا نشدن نقشه او را توسط توهم و خودبزرگ بینی خودش و دادن وعده ی تو خالی،او را مچاله کردند و به طرف آتش پرتاب کردند.

      6
      13
  1. فقط اگر موضوع پولهایی که به نام کنسرسیوم ایران زمین درست باشد و موضوع یهودیانی که کشور را در دست گرفته اند همین کافیست تا کمی بهش اعتماد کرد و ببینید چه کلاه گشادی سرمان رفته و بیخود نیست که کشور اینطور به منجلاب فرو رفته و همه گرفتاریم و تنها موضوع مهم شده روسری دخترانمون و درحالی که فقر بیداد میکند اقایون جت شخصی وارد میکنند برای اقازاده های خودشون ، ایران کشوری شده با دوطبقه اجتماعی اما با فاصله صد طبقه و افراد تریبون دار هم که کلا کر و کور و لال شده اند
    ( دلم میسوزه برای وطنم)

    24
    3
  2. سلام من سعید محمدی نزدیککی هستم خواستم بگم من ناجی واقعی هستم این سعید محمدی دورکی یک دروغگو هست اگر ممکن هست شماره کارت میدم پول به حسابم بزنید

    12
    7
  3. با سلام
    سعید محمدی دورکی می خواد پودارمون کنه خوب کی بدش میاد.باید از آنهایی که جلوشو گرفتن بپرسید چرا بدشون میاد.حتی اگر باور کردنی نباشه که هست.

  4. میگن قبض اب وبرق پرداخت نکنید اگر قطع کردن شما چطوری به ما کمک میکنید
    حتما می گویید بدون آب و برق به زندگی مان ادامه بدهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا