خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جاعل مهرهای دولتی در قم دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری، پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست متهم به جعل مهرهای متعدد دولتی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، «حسن غریب در این زمینه افزود: متهم با جعل مهر و امضای ادارات، از این اسناد جعلی به نفع خود سوء استفاده کرده است.

او اضافه کرد: با صدور دستورات قضایی شعبه ۷ بازپرسی استان و بازرسی از منزل متهم تعدادی مهرهای جعلی، مهر بورس و اقلام و تجهیزات نظامی و انتظامی اعم از دستبند و بی‌سیم یافت شده است.

او سرقت و کلاهبرداری را نیز از دیگر اتهامات این فرد برشمرد و ادامه داد: پرونده با کیفرخواست برای صدور حکم به دادگاه کیفری ارسال شده است.

غریب با اشاره به ماده ۵۲۵ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات)، تصریح کرد: هر کس یکی از احکام یا امضا یا مهر قضات یا یکی از روسا یا کارمندان و مسوولان دولتی از حیث مقام رسمی آنان یا مهر، تمبر و علامت یکی از شرکت‌ها یا موسسات یا ادارات دولتی یا احکام دادگاه‌ها یا اسناد و حواله‌های صادره از خزانه دولتی یا سایر موارد مندرج در این ماده را جعل کند یا با علم به جعل یا تزویر استعمال کند یا داخل کشور نماید، علاوه بر جبران خسارت وارده به حبس از ۱ تا ۱۰ سال محکوم خواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا