همزمان با برگزاری دیدار تیم ملی ایران، مخاطبان انصاف نیوز با ارسال نظرات خود، واکنشهای متفاوتی نسبت به عملکرد ملیپوشان و کادر فنی نشان دادند؛ واکنشهایی که از حمایت و قدردانی از بازیکنان تا انتقاد از تصمیمات فنی را در بر میگیرد.
بخش «ارتباط با انصاف» در سایت انصاف نیوز، امکان ارسال دیدگاهها، مطالب و پیامهای مخاطبان را فراهم کرده است. همزمان با دیدار تیم ملی ایران، شماری از مخاطبان از طریق این بخش، نظرات خود را درباره عملکرد ملیپوشان و کادر فنی ارسال کردند که در ادامه میخوانید:
- ایران چه صعود بکنه چه نکنه همین ک تلاش بسیاری کردن همین ک جانانه بازی کردن دمشون گرم خدا ازشون راضی باشه خدا حفظشون کنه همشونو خدا بالاسرتون شما همیشه تو دل ما هر زمان قهرمانید بچهای جام جهانی ❤️🇮🇷🫶
- آخه آدم دق نکنه… قدر لحظه های بازی خودتو ندونی از فرصتها استفاده نکنی الان چشمت به بازی این و اون باشه خدا خدا کنی این ببره اون ببازه اون یکی مساوی کنه… حق ایران اصلا حذف شدنه وقتی تو بازی خودش نتیجه نگیره
- انشالله ایران همیشه پیروزه ،خدا با ماست چه صعود کنیم چه نکنیم
- مربی پولکی میشه همین که دیدیم.
- چرا باید همیشه یه اما اگر ها دل خوش کنیم هیچ وقت تیم ملی ما با برنامه جلو نرفت قبل بازی مصر ببینید با ترس بازی میکردند به خودشون ایمان ندارند
- تنهامقصرنبردن ایران فقط قلعه نوعی تمام
- دم همه بازی کنان گرم خیلی قشنگ بازی کردین ممنونیم ازتون ایران هیچ وقت اینقد خوب بازی نکرده بود اگه هم خدایی ناکرده صعود نکردید چیزی از ارزشهاتون کم نمیشه واز همه مهمتر دم رضاییگرم که واقعا گل میکاره 🙂
- سلام خداشاهده من صدام درنمیاد دیگه از بس داد زدم اصلا نمیدونم چرا تعویض نمیکرد تارمی دیگه نمیتونس نا بازیکن سرعتی مثل قائدی راداریم نمیدونم چرا ازش استفاده نمیکنه عجب مربی […] بخدا همش میگفت عقب بازی کنید اخربازی میگه برید جلو 🤣
- من که اصلاً نگاه نکردم خیالمم راحت اعصابم راحتتره از قدیم میگن خوش به حالت کسی که خر نداره از کاه و یونجشم خبر نداره
- ای کاش یک مربی درست و حسابی داشتیم . این قلعه نویی همون […] بهتره
انتهای پیام




