خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار طلایی گفته بود هرکس را خاتمی تایید کند رای می‌آورد

معاون حزب کارگزاران، درباره‌ی تغییرات ایجاد شده در وضعیت محصورین و همچنین ایجاد محدودیت‌های جدید برای «سید محمد خاتمی» گفت: رای برگزاری انتخابات، آقای خاتمی نقش بسزایی داشته است. اقای سردار «طلایی» گفته بودند که هرکس را آقای خاتمی تایید کند رای می‌آورد. برای بعضی اصول‌گراها این وضع قابل تحمل نیست، نمازی همچنین گمانه‌زنی کرد که: ظاهرا برداشتن حصر این سه عزیز، که حقشان هم هست که برداشته شود، به قیمت اعمال محدودیت برای آقای خاتمی است.

«علی‌محمد نمازی» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز، گفت: یک‌ماه قبل بود که پیش‌بینی کردم که تا سه، چهار ماه آینده حصر برداشته می‌شود. در حال حاضر هم پیش‌بینی من این است که حصر برداشته می‌شود، دلیلش هم مشخص است، آنهایی که آن بالا نشسته‌اند، شم حسابگری‌شان خوب است. وقتی محاسبه می‌کنند، می‌بینند که هزینه‌ی این حصر، البته از همان اول این گونه بوده است، ولی الان برای آنها بیشتر از فوایدش است؛ لذا به این جمع‌بندی رسیده‌اند که حصر برداشته شود. گشایش‌هایی هم ایجاد شده است ولی یک چیزی که  تحلیل خود من است و نمی‌دانم که بشود رویش کار کرد یا نه این است که، ظاهرا برداشتن حصر این سه عزیز به قیمت اعمال محدودیت برای آقای خاتمی است.

او در ادامه افزود: الان از لحاظ اثربخشی در هدایت و سازمان‌دهی اصلاح‌طلبان، خصوصا برای برگزاری انتخابات، آقای خاتمی نقش بسزایی داشته است. اقای سردار «طلایی» گفته بودند که هرکس را آقای خاتمی تایید کند رای می‌آورد. برای بعضی اصول‌گراها این وضع قابل تحمل نیست. می‌بینیم که می‌آیند و اعمال محدودیت می‌کنند برای آقای خاتمی و وقتی هم مورد سوال قرار می‌گیرند می‌گویند که این همان مصوبه‌ی سابق است که دارد اجرا می‌شود.

اشاره‌ی آقای نمازی به توییتی است که چندی پیش سردار طلایی در آن نوشته بود: انتخابات در ایران دیگر انتخابات نیست، بلکه انتصابات سید محمد خاتمی است.

نمازی در آخر گفت: خب من مقاله هم نوشتم و گفتم، آقای مطهری هم سوال کرد که اولا این مصوبه کدام مصوبه است؟ ثانیا توسط کجا تصویب شده است و چگونه تا حالا اجرا نمی‌شده و حالا اجرا می‌شود؟ آن‌چه که ما شنیدیم، محدودیت‌ها جدید هستند. حصر که از روی این سه عزیز برداشته شود، الان نه جامعه انتظار دارد که این‌ها به صحنه بیایند و بخواهند نقشی ایفا کنند، به هیچ وجه ما راضی نیستیم، این‌ها آنقدر اذیت شده‌اند که دیگر ما راضی نیستیم وارد این صحنه شوند. اما حصر این‌ها، که حقشان است برداشته شود، نباید به اعمال محدودیت برای آقای خاتمی منجر شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا