خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«۹۹ درصد مطالب سایت‌ها دروغ است»!

امام جمعه اصفهان گفت: ۹۹ درصد مطالبی که در سایت‌ها و گروه های شبکه های اجتماعی مجازی منتشر می‌شود دروغ است و باعث شده مردم نسبت به همه کس و همه چیز مظنون باشند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان این که همه را به تقوای الهی دعوت می‌کنم و امید است خداوند به همه توفیق ترک گناه و تقوا را عنایت فرمایند، اظهار کرد: در هفته‌های گذشته پیرامون بصیرت سخن گفته شد بیان کردیم که بی بصیرت بودن انسان، او را از خداوند غافل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ذکر خداوند را یاد بگیرید و تسبیح خداوند را بگویید زیرا هیچ کس لیاقت ستایش را ندارد و همه ستایش‌ها مخصوص خداوند است. وقتی صدای اذان را می‌شنوید با سعی برای ذکر خداوند برخیزید و بی توجهی نکنید و این برای خودتان بسیار خوب است که با یاد خداوند در نمازها شرکت کنید.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: بالاترین واجبی که خداوند برای انسان قرار داده است این است که هرآنچه برای خود می‌پسندی برای دیگران نیز بپسند و آنچه برای خود نمی‌پسندی برای دیگران نیز نپسند و دوم با برادران خود مساوات و برابری داشته باشید و سوم درهمه جا یاد خداوند باشید.

وی افزود: اگر شیطان به سراغتان آمد یاد خدا باشید و از او اطاعت نکنید زیرا یکی از چیزهایی که باعث نورانی شدن قلب می‌شود یاد خدا در همه جا است؛ همچنین در هیچ چیز بی انصافی نکنید و انصاف را رعایت کنید. گران‌فروشی خود نوعی بی انصافی است.

امام جمعه اصفهان با تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و ولادت حضرت عیسی بن مریم (ع) اظهار کرد: ولادت حضرت عیسی بن مریم علیه السلام را به همه جامعه اسلامی و مسیحی تبریک می‌گوییم و امید است خداوند انسانهای پلیدی را که خود را منسوب به مسیحی می‌دانند و جنایاتی را مرتکب می‌شوند، نابود کند و مسیحیان خوب را سعادتمند گرداند.

وی با بیان اینکه برادران و خواهران این را بدانید آمریکا و اصحاب آن هم از نظر نظامی و هم از نظر سیاسی از ما مأیوس شد، تصریح کرد: آمریکا در برجام بدعهدی خود را ثابت کرد و تمام انسان‌ها می‌فهمند کسی که ادعای بزرگی در دنیا را دارد بد عهد و دروغگو است مردم متوجه شده و آن را کنار می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: قرآن کریم گوشزد کرده است که غافل از دشمنان خود نباشید و آنان دائماً سر جنگ با شما دارند و در سمت‌های مختلف با شما مبارزه می‌کنند و اگر بتوانند شما را از بین می‌برند که البته هرگز نمی‌توانند چنین کنند.

وی با اشاره به تظاهرات بازنشستگان افزود: نمی‌توان ۵ ماه حقوق کارمندان بازنشسته را نداد زیرا امید آنان به همین حقوق است. می‌توان پروژه‌ها را لغو کرد اما حقوق کسی که تمام زندگی و عمر خود را در کارش گذاشته است را باید داد. پس آرامش برای کیست؟ حواس‌ها خیلی جمع باشد زیرا دشمن منتظر است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان خطبه‌ها اظهار کرد: ۹۹ درصد مطالبی که در سایت‌ها و گروه های شبکه های مجازی منتشر می شود دروغ است وباید  کمر همت خود را برای مقابله با این دروغ‌ها ببندید که باعث شده است نسبت به همه کس و همه چیز مظنون باشید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا