خرید تور تابستان

رادیو گیلان تا امروز علیه چه کسانی ادعاهایی را مطرح کرده است؟ | از رضا ثقتی تا محمد مسعودیانفر

کانال تلگرامی «رادیو گیلان» تا امروز علیه برخی افراد که آنها را مدیران این استان می‌نامد ادعاهایی را مطرح کرده است که اسامی همچون رضا ثقتی و محمد مسعودیانفر در بین آنها دیده می‌شود اما تاکنون هیچ کدام از ادعاهای مطرح شده از سوی مرجعی تایید نشده است.

به گزارش انصاف نیوز، این کانال تلگرامی که ظاهرا عملکردی شبیه به آمدنیوز دارد و مدیر آن در خارج از کشور به سر می‌برد با انتشار برخی فیلم‌های خاص که مخفیانه گرفته شده برخی افراد را متهم به اعمال غیراخلاقی کرده است.

واکنش وزارت ارشاد به ماجرای برکناری رضا ثقتی

وزارت ارشاد اسلامی دولت سیزدهم در واکنش به یکی از این ادعاها در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: بدون هیچ گونه پیش داوری و تخریب حیثیت و آبروی افراد، پرونده موضوع را که حاوی ابهامات بسیار است، برای بررسی‌های بیشتر و رسیدگی‌های دقیق به دستگاه محترم قضا ارجاع داده تا با اجرای عدل و انصاف، حقیقت را کشف و قضاوت نهایی را اتخاذ نماید.

واکنش صداوسیما به ادعاها علیه محمد مسعودیانفر

روابط عمومی صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز در واکنش به ادعاهای مطرح شده علیه محمد مسعودیانفر اعلام کرد: فیلم غیراخلاقی منتشرشده در فضای مجازی قدیمی است و فرد مذکور در دوران مدیریت سابق صداوسیما عزل شده است. این بازنشرها در راستای تضعیف جایگاه رسانه ملی صورت میگیرد و به هدفی نخواهد رسید.

این کانال تلگرامی علاوه بر مدیران؛ تصویری از یک فعال رسانه‌ای به نام فرید مدرسی را نیز منتشر کرده بود که با واکنش او همراه شد.

آقای مدرسی در صفحه‌ی توییتر خود در این ارتباط توییت‌هایی را نوشته است که در ادامه می‌خوانید:

  • اگر تصاویر عریان مرا در فضای‌مجازی دیده‌اید؛ لطف کنید و قضاوت‌تان را برایم بنویسید؛ بدون اندکی ملاحظه و تعارف. می‌خواهم با همفکری شما، تهدید را به فرصتی تاریخی بدل کنم و راه را بر هرگونه اخاذی، ارعاب و خشونت -با منشأ داخلی یا خارجی- در سپهر سیاسی ایران ببندم.
  • وزارت محترم اطلاعات
    عامل داخلی انتشار تصاویر عریان و ارتباطش با عوامل خارجی قابل ردیابی و محاکمه نیست یا معرفی نمی‌شود؟
  • عامل داخلی شده لولای امنیتی که مصاحبه جواد ظریف در اینترنشنال، سخنان عزیز جعفری علیه باقر قالیباف در رادیو فردا و تصاویر عریان توسط براندازان را منتشر می‌کند. آمدنیوزها و زردنگاری‌ها، زمین مشترک امنیتی داخل و خارج است.
  • وارد بازی کودکانه تصاویر عریان و راستی و ناراستی آن نمی‌شوم تا از نقش یک جریان -به ظاهر غیرسیاسی- پرده بردارم.
    رهبران این جریان را خطاب قرار خواهم داد و خواهان پاسخگویی آنان می‌شوم.

عباس عبدی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که «آیا میان مسئولان رسانه‌های مدعی افشاگری با افرادی در داخل ارتباطی است؟» در گفت‌وگویی انصاف نیوز گفت: گرچه چنین احتمالی وجود دارد ولی مهم این است که رسانه اعتبار حرفه‌ای و استقلال خود را داشته باشد و اگر این دو را نداشت دیگر تفاوتی ندارد وابسته به کجاست و منافع چه فرد و گروه و دولتی را تامین می‌کند.

متن کامل گفت‌وگو با آقای عبدی درباره‌ی رسانه‌های مدعی افشاگری را می‌توانید در اینجا بخوانید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باسلام، واسه مااستحهکام کشورعزیزمان واقتدارنظام ونظامیان،ولایتمدارمهمه.

    آقای عبدی منتقدیک زمانی باتوکلی دوآتشه دعوا،داشتند،تااینکه بچه هاشون باهم ازدواج کردند،پس اینها همش واسه نونه،واسه نون.

    3
    31
  2. ای کاش کسانیکه این چنین متن های بی سروته میهمان یک شب حضرات می شد بعد می دیدیم بازهم این چنین می نوشت

    1
    7
  3. سلام و درود بر شما
    ضمن خسته نباشید و خداقوت
    منظور شما از ادعای این رادیوی ساختگی آیا موضوع آقای ثبتی دروغ بوده و ساختگی بوده؟ خواهشاً ما سایت شما رو خیلی باور داریم لطفا واقعا منصف باشید ممنون.

    18
    5
    1. لطفآ به کارهای اقایون لاپوشانی نکنید شماکه خدا نیستید و انسان کلا خطرناکه پیدا میشه حالا پیش آمده وایشان برکنار می‌شوند وخودشان را جمع بکنند وانشالا که خداوند اورا ببخشد وبتوانند از آبروی ریخته خودشان در دنیال سر بلند بکنند انشالا …خداوند به راه راست هدایت کند ایشان را…ولی فوق العاده بسی خجالت آوراست…واین نظام انسان پاک نیاز دارد.نه خطا از کسی سر بزند.وسلام

      9
      5
  4. سلام
    اقا مسئول بیدار شوید هوش مصنوعی قدرت خلق هر نوع فیلمی را دارد حتی دستگاه های امنیتی را هم به چالش می کشد همه این فیلم ها کاملا مشخص هست ساختگی هستند البته با چنذتا سرچ ساده می تونید قدرت هوش مصنوعی را پیدا کنید مجلس سنا برای انتخابات پیشرو جلسه تشکیل داده ولی دولت و مجلس و…. ما بی خیال هستند
    اقایان اگر شما پهنا بتد تلگرام نبنید و فیلترشکن های غیر قانونی را مسدود نکنید به بحران می خورید مثل سایت دیدیو(محیط پالایش شده یوتیوب به کمک هوش مصنوعی) به کمک هوش مصنوعی می تونید اینترنت سالم برای ما بدید موتورهای جستجو …. راحت هر شایعه مثل مهسا امینی را تیتر روزنامه ها می کنند ایا شما به فکر امنیت جامعه هستید؟

    4
    42
    1. توصیه میکنم خودت را به یک دکتر روانشناس معرفی کنی، چون حالت خوب نیست،، و نون حکومتی زیاد خوردی،، روانت را بهم ریخته

      21
      3
  5. افشاگری شد حق یا ناحق …؟
    اما هرچه زودتر روشنگری شود
    که این حق مردم خوب ایران است که بدانند…
    این حرفهایی که در سایه زده شده بیشتر به خاکستری بودن دامن می‌زند مسئولین مربوطه حقایق را آنطور که هست به مردم بگویند تا شائبه ها رفع شود…
    روشنگری مسائل را حل میکند

    9
    1
  6. سلام
    این آقایی که نوشته اید گفته تصاویر لخت‌م را اگر دیدید کمک کنید تهدید را به فرصت تبدیل کنم.

    اگر میشه کوتاه او و ماجرای عکس و فیلم لختش را معرفی کنید.

    ضمنا بفرمایید آیا ایشان هم در عکس و فیلم ها همراه کسی از فامیل و بستگان است؟

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا