خرید تور تابستان

پخش زنده لیورپول و استون ویلا 12 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ برتر انگلیس 2024_2023

پخش زنده لیورپول و استون ویلا 12 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16:30 در آنفیلد لیورپول رودررو می‌شوند.

یکی از دیدارهای جذاب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس دیدار دو تیم لیورپول و استون ویلاست؛ شاگردان کلوپ در این فصل لیگ را با دو برد یک تساوی آغاز کرده‌اند که پیروزی هفته گذشته آن‌ها برابر نیوکاسل یکی از تاریخی‌ترین کامبک‌های فوتبال انگلستان را رقم زد.

از آن سو استون ویلا با اونای امری لیگ را با باخت وحشتناک به نیوکاسل شروع کرد اما در ادامه با دو پیروزی خوب به شرایط خوب فصل پیش بازگشت و حالا 6 امتیازی است.

دیدار دو تیم از ساعت 16:30 در ورزشگاه آنفیلد و به میزبانی لیورپول برگزار می‌شود و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده لیورپول و استون ویلا 12 شهریور 1402 در هفته چهارم لیگ برتر انگلستان از ساعت16:30 از لینک زیر استفاده کرده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و استون ویلا 12 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ برتر انگلیس 2024_2023

پخش زنده لیورپول و استون ویلا 12 شهریور 1402

تیم فوتبال لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در فصل گذشته شرایط خوبی نداشت و نهایتا به سهمیه لیگ اروپا قناعت کرد اما در این فصل، تیم کلوپ بسیار دراماتیک آغاز کرده و پس از تساوی برابر چلسی دو بازی را ده نفره برابر بورنموث و نیوکاسل پیروز شد و اوج کار جایی بود که قرمزها در خانه نیوکاسل دیدار تا دقیقه 88 عقب را با ده بازیکن پیروز شد تا حالا با 7 امتیاز به مصاف استون ویلا بیاید.

اما ویلا با هدایت اونای امری و از زمان حضور این مربی روندی خارق العاده داشت و از ورطه سقوط به کسب سهمیه لیگ کنفرانس اروپا رسید؛ شاگردان امری لیگ را با شکست تحقیرآمیز برابر نیوکاسل آغاز کردند اما در ادامه دو برد خوب برابر اورتون و برنلی ویلا را 6 امتیازی کرده و باید دید دیدار جذاب امروز به کجا خواهد رسید.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده لیورپول و استون ویلا 12 شهریور 1402 از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا