خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض به شهر لوازم خانگی | یک شهروند: کالا را با گیج کردن مشتری می‌فروشند

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: یک شهروند با اعتراض به شهر لوازم خانگی مدعی شد این مجموعه با استراتژی قیمت‌های مختلف، مشتری‌های خود را گیج می‌کند و اجناس را به گران‌ترین قیمت ممکن می‌فروشد.

خانم س.رحیمی، شهروند تهرانی، در تماس با انصاف نیوز گفت: دو هفته پیش برای خرید یک دستگاه اجاق گاز و یک دستگاه یخچال به شعبه مرکزی شهر لوازم خانگی رفتم و بعد از چند ساعت مطالعه و مقایسه، یک دستگاه یخچال برند پاکشوما و یک دستگاه اجاق گاز انتخاب کردم.

شهروند تهرانی می‌گوید قیمت این یخچال پاکشوما در کمتر از 2هفته چند میلیون تومان گران شده است

این شهروند ادامه داد: با توجه به قیمت یخچال، امکان خرید نقدی نداشتم و بنابراین برای یافتن کسی که دسته چک دارد، فروشگاه را ترک کردم.

این خانم سرپرست خانوار گفت: ابتدای هفته جاری به شعبه اصلی شهر لوازم خانگی بازگشتم که مدل مدنظر را تهیه کنم اما در کمال تعجب در کمتر از 15 روز قیمت کالا تغییر کرده و از 68 میلیون تومان به 75 میلیون تومان رسیده بود.

او از قیمت بالا و رشد دائمی قیمت لوازم خانگی انتقاد کرد و ادامه داد: طبیعتا مقدار پولی که آماده کرده بودم این افزایش قیمت را پوشش نمی‌داد و بنابراین مجبور شدم مدل دیگری از یخچال برند پاکشوما را بخرم.

خانم رحیمی گفت: مدل دیگری را انتخاب کردم که برچسب قیمت 64 میلیون و 881 هزار تومان داشت اما در تخفیف خرید نقدی، قیمتش به 61 میلیون و 182 هزار تومان کاهش می‌یافت. بنابراین جمع‌بندی‌ام این شد که خرید نقدی کنم تا از این تخفیف هم استفاده کنم.

او افزود: وقتی به صندوق مراجعه کردم، صندوق‌دار 64 میلیون و 881 هزار تومان کارت کشید و وقتی اعتراض کردم، گفته شد هر چه سیستم بگوید!

خانم رحیمی گفت: بالاخره پس از پیگیری و اعتراض، گفته شد تخفیف خرید نقدی از بین رفته چون قیمت کالا گران‌تر از رقم فروخته شده است و ما داریم کالا را به شما ارزان می‌فروشیم!

این شهروند افزود: خرید از شهر لوازم خانگی تجربه بسیار تلخی بود چون هم کالا مد نظرم را نتوانستم بخرم و قیمت‌ش در دو هفته تغییر کرد، هم به اسم تخفیف و… کالای دیگری انتخاب کردم که آن هم فاقد تخفیف بود و در نتیجه احساس می‌کنم مغبون شده‌ام.

رحیمی گفت: به نظر می‌رسد هدف از تبلیغ زیاد شهر لوازم خانگی فقط کشاندن مردم به آن‌جاست. به محض ورود، کارشناسان فروش دوره‌تان می‌کنند و آن‌قدر عدد و رقم‌های متفاوت به شما می‌گویند که گیج می‌شوید و در نهایت هم به خود می‌آیید و می‌بینید کالا را در سقف خریداری کرده‌اید.

خانم رحیمی با ارسال مدارک ادعاهای خود، از انصاف نیوز خواست صدای شهروندانی که به امید خرید اقساطی به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند را به گوش مسئولان برساند.

گفتنی است اعتراض به شهر لوازم خانگی مسبوق به سابقه است و پیش‌تر، شهروندان مختلفی در تماس با انصاف نیوز درباره قیمت‌ها، کیفیت کالاها و شیوه قسط‌بندی و محاسبه سود، انتقاداتی را به این مجموعه فروشگاهی پر تبلیغ وارد دانسته بودند اما پیگیری‌های ما برای اخذ پاسخ از مدیران شهر لوازم خانگی تا این لحظه بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا