خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سارا جهانی و یاسمن حشدری مجددا به پزشکی قانونی رفتند

رامین صفرنیا، وکیل فعالان حقوق زنان گیلان، 27 مرداد با دستور قاضی ناظر زندان لاکان رشت به ملاقات سارا جهانی و یاسمین حشدری در بند زنان و هومن طاهری در بند مردان رفته است.

این وکیل دادگستری به انصاف نیوز گفت نگرانی خانواده‌های خانم حشدری و خانم جهانی و گفتگوهایی که با قاضی ناظر زندان لاکان رشت انجام شده این دو نفر 28 مرداد بار دیگر از طرف زندان به پزشکی قانونی رفتند تا شرایط آنان برای تحمل حبس بررسی شود.

وکیل خانم جهانی و تعدادی دیگر از فعالان حقوق زنان استان گیلان می‌گوید «امیدواریم در مراجعه‌ی مجددی که توسط زندان به پزشکی قانونی در خصوص عدم تحمل حبس خانم‌ها حشدری و جهانی انجام گرفته اعلام نظر شود تا خانواده از این نگرانی خارج شود».

آنها سه نفر از فعالان حقوق زنان گیلان هستند که سال گذشته مدتی بازداشت موقت بودند و بعد با وثیقه آزاد می‌شوند. پرونده‌ی این‌ها به شعبه سوم دادگاه انقلاب رشت ارجاع و حکم محکومیتشان صادر می‌شود. پرونده بعد از تجدیدنظر خواهی در شعبه 2 دادگاه تجدیدنظر رشت قطعی شد.

هم‌اکنون پرونده در شعبه پنج اجرای احکام رشت در فرآیند اجرای احکام است. تیرماه امسال ابلاغیه برای اجرای حکم ارسال می‌شود و در حال حاضر در حال تحمل حبس در زندان لاکان رشت هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا