خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سارق کابل‌های برق در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز امروز، ۳۰ مردادماه از شناسایی و دستگیری سارق درون خودرو با اعتراف به ۲۶ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش سایت شیراز فردا، «اسماعیل زراعتیان ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ فخرآباد حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به فردی که در اطراف خودروهای پارک شده پرسه می‌زد مشکوک و وی را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی پلیسی به ۲۶ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دستگیری سارق کابل با ۱۵ فقره سرقت در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد از دستگیری سارق و مالخر و کشف ۱۵ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان لامرد و در پی بازدید و سرکشی از کارگاه‌های ضایعانی، مقدار زیادی کابل برق سرقتی کشف و یک نفر مالخر نیز دستگیر شد.

محسن لشکری با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ اولیه به خرید کابل‌های مسروقه از فردی ناشناس اقرار کرد، تصریح کرد: مامورین با اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لامرد با تصریح اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اقرار کرد، گفت: سارق و مالخر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در آباده خاموش شدند

فرمانده انتظامی آباده از کشف ۲۴ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس آباده با اقدامات فنی از استفاده غیرمجاز دستگاه‌های رمز ارز دیجیتال در یک انبار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سیدابوالفضل مسعودی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره برق به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۲۴ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز به همراه پاور مربوطه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های مکشوفه را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.»

منبع: ایسنا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا