خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکسی‌های جدید بازار ایران/ عکس

تجدید ناوگان تاکسیرانی با دو خودرو چانگان و جک. این خودروها با امکانات و کیفیت بالا، تجربه سفر با تاکسی را متحول خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، طبق اعلام سید سجاد انوشه، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با هدف نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور، خودروهای چانگان جایگزین سمند سورن خواهند شد. فرآیند جایگزینی این خودروها در حال انجام است و تعدادی از آن‌ها هم‌اکنون پلاک تاکسی دریافت کرده‌اند. طبق آخرین اخبار خودرو، رونمایی رسمی از این خودروها به عنوان تاکسی‌های جدید کشور در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

خبرهای مرتبط

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ضمن معرفی خودرو جی ۴ به عنوان دومین گزینه برای ناوگان تاکسیرانی، خبر داد که شرکت کرمان موتور در حال انجام مراحل نهایی برای اضافه کردن این خودرو به ناوگان است. وی تأکید کرد که طی دو هفته آینده، جی ۴ با پلاک تاکسی در خیابان‌ها دیده خواهد شد.

انوشه همچنین در خصوص اضافه شدن خودرو ساینا به ناوگان تاکسیرانی، اعلام نمود که شرکت سایپا هنوز آمادگی لازم برای تأمین این خودرو را ندارد. بر اساس توضیحات ارائه شده، سایپا در حال حاضر مشغول رفع تعهدات قبلی خود بوده و تا زمان رفع کامل این تعهدات و اعلام آمادگی برای تولید ساینا به عنوان تاکسی، اضافه شدن این خودرو به ناوگان تاکسیرانی کشور  مقدور نخواهد بود.

نوسازی تاکسی‌ها با دو خودرو چانگان و جی ۴

به گفته سید جواد انوشه، سه هزار دستگاه خودرو برای نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده کشور در نظر گرفته شده است و شهرداری‌ها موظف هستند ظرف دو ماه آینده این خودروها را به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کنند. عمده این خودروها از مدل‌های چانگان و جی ۴ کرمان موتور هستند. احتمال افزایش تعداد خودروهای تحویلی توسط کرمان موتور وجود دارد و به زودی شاهد حضور تاکسی‌های چانگان در خیابان‌ها خواهیم بود.

انوشه در انتها خاطرنشان کرد که از امروز فرصت دو ماهه برای ورود ۳۰۰۰ خودروی تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور آغاز شده است. هر شهری که بتواند در کمترین زمان ممکن، تقاضای خود را ثبت کرده و شرایط لازم را برای دریافت خودروها فراهم کند، در اولویت قرار خواهد گرفت. نکته قابل توجه این است که هیچ محدودیتی برای تعداد خودروهای قابل درخواست توسط هر شهر وجود ندارد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا