خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری فردی در قزوین که از چند نفر کلاهبرداری می‌کرد

فرمانده انتظامي استان از دستگيري فردي که با شيوه و شگرد خاص از ۲۰ نفر مبلغ ۱۵۰ ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت صبح قزوین، به نقل از خبرگزاری پلیس، «سردار علي ابراهيمي اظهار کرد: در پي وصول چندين فقره پرونده و طرح شکايت شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط يک نفر، رسيدگي به موضوع پرونده در دستور کارکارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداري پليس آگاهي قرار گرفت.

او ادامه داد: در تحقيقات اوليه مشخص شد که فردي با هويت معلوم با ادعاي ارتباط با مسئولان رده بالاي کشوري توانايي دريافت و واگذاري خودرو به قيمت کارخانه و مسکن خارج از قوانين و ضوابط براي شکات را دارد که با اين ترفند مبالغ مختلفي از مالباختگان کلاهبرداري و متواري شده است.

فرمانده انتظامي استان قزوين گفت: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات فني و پليسي متهم را شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.

ابراهيمي با بيان اينکه متهم در بازجويي‌هاي پليسي به جرم ارتکابي اقرار کرد، افزود: تا کنون 20 نفر از شکات عليه اين متهم طرح شکايت کرده‌اند که مبلغ 150 ميليارد ريال از اين شهروندان کلاهبرداري شده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا