ایرنا نوشت:
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه گل شجاعخلیل زاده هم آفساید بود و نمیشود از این موضوع ایراد گرفت. ما در مجموع از داوری ضرر نکردهایم، ولی در این سه بازی بدشانس بودیم.
نوید مظفری در خصوص قضاوت داور دیدار ایران و مصر در جامجهانی ۲۰۲۶ که با تساوی یک بر یک همراه شد، اظهار داشت: داور در دقایق ابتدایی چند اخطار به بازیکنان دو تیم داد تا بازی تحت کنترل او باشد و پنالتی که برای تیم ملی کشورمان هم گرفته شد، درست بود.
وی افزود: متاسفانه گل شجاعخلیلزاده هم آفساید بود و نمیشود از این موضوع ایراد گرفت. ما در مجموع از داوری ضرر نکردهایم، ولی در این سه بازی بدشانس بودیم.
تیم ملی ایران با تساوی برابر مصر ۳ امتیازی شد و در رده سوم گروه G قرار گرفت.
انتهای پیام



