خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد بیگدلی به مدعیان ارزشی‌ برای خروج از تنگی قافیه تحصیل‌ و اقامت در خارج از کشور

رحمت الله بیگدلی طی یادداشتی نوشت:


مدعیان ارزشی‌وانقلابی در زمان دولت‌های قبل در باره تحصیل‌واقامت در خارج از کشور شعری گفته و در قافیه آن مانده‌اند؛ زیرا هر روز صفحه جدیدی از تحصیل‌و‌اقامت نیروهای این جریان در خارج از کشور رونمایی می‌شود!

مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی شهردار تهران در سویس و محمد مرندی پسر علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در آمريکا تحصیل کرده‌اند و محمد مرندی تابعیت آمریکا دارد!

حمیدرضا رضازاده پسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیسی در کانادا شرکت تولید وی‌پی‌ان‌ دارد و احسان و فاطمه نوحی بزنجانی پسر و دختر و همچنین همسر احسان عروس کبری خزعلی در آمریکا اقامت دارند!

محمد اسلامی رئیس انرژی اتمی رئیسی در آمریکا و عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات رئیسی در استرالیا تحصیل کرده‌اند!

محمدهادی زاهدی‌وفا، فرد پیشنهادی رئیسی به مجلس برای وزارت رفاه و همسرش کاملیا مظاهری در سال‌های ۷۱ تا ۷۳ و ۸۰ تا ۸۲ در کانادا حضور داشته‌اند و هر دو دخترشان فاطمه و زهرا در همین ادوار در کانادا متولد شده‌اند و تابعیت کانادایی دارند!
و …!



حال که در زمان دولت‌های قبل شعری گفته و در قافیه آن مانده‌اید بیایید با تمسک به قرآن و حدیث خودتان را نجات دهید و بگویید:

۱. ما برای خداشناسی و معادشناسی خودمان به خارج رفتیم یا فرزندانمان را به خارج فرستادیم؛ زیرا خدای متعال در آیه ۲۰ سوره عنکبوت فرموده است:
«قُلْ سِيرُوا فِي الْأَرْضِ فَانْظُرُوا كَيْفَ بَدَأَ الْخَلْقَ ۚ ثُمَّ اللَّهُ يُنْشِئُ النَّشْأَةَ الْآخِرَةَ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ؛
بگو: “در زمين بگرديد و بنگريد چگونه آفرينش را آغاز كرده است سپس [باز ] خداست كه نشأه آخرت را پديد مى‌آورد؛ خداست كه بر هر چيزى تواناست.”»
بنابراین هرکس برای خداشناسی و معادشناسی به خارج برود اشکالی ندارد!

۲. بگویید: هدف ما و فرزندانمان از حضور در خارج، عمل به دستو رسول خدا(ص) در باب وجوب طلب علم بود؛ زیرا حضرت فرمود: «اُطلُبوا العِلمَ ولَو بِالصِّينِ؛ فإنَ طَلَبَ العِلمِ فَريضَةٌ عَلى كُلِّ مُسلِمٍ؛
دانش را بجوييد هر چند در چين باشد؛ زیرا طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است.»
(روضة الواعظین، جلد ۱، صفحه ۱۱)
بنابراین هرکس برای طلب علم به‌ خارج برود اشکالی ندارد!

◀️ نکته: البته اگر از شما بزرگواران ارزشی و انقلابی و اصولگرا پرسیدند که چرا طبق حدیث به چین نرفتید و به آمریکا و کانادا و استرالیا رفتید بگویید: چون می‌خواستیم دقیقا به دستور رسول خدا(ص) عمل کنیم؛ زیرا آن زمان چین دورترين نقطه متمدن نسبت به جهان اسلام بوده، حضرت چین را مثال زده است، اما امروز دورترين نقاط متمدن نسبت به جهان اسلام، آمریکا و کانادا و استرالیا هستند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا