خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش تسنیم از وقایع امروز زاهدان: «جمعی از افراد پس از اقامه نماز به کلانتری هجوم بردند»

خبرگزاری اصولگرای تسنیم که به رسانه‌ی نزدیک به نهادهای امنیتی و نظامی مشهور شده است در گزارشی از وقایع امروز زاهدان نوشت:

«درپی حمله تروریستی به یک کلانتری در شهر زاهدان که ترویست‌ها قصد تخریب ‌کلانتری را داشتند، شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ‌افرادی ساعتی پیش قصد داشتند با تیراندازی اوضاع شهر را نا امن کنند که با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل شده است.

در این اطلاعیه از مردم سیستان و بلوچستان ‌خواسته شده است، ضمن حفظ آرامش خود از نزدیک شدن به اماکن و محله‌ای تجمعی خودداری شود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: از شما مردم بصیر و آگاه سیستان و بلوچستان، تقاضا می شود به شایعاتی که هم اکنون توسط معاندین در حال انتشار است توجه نکنید.

ظهر امروز جمعی از این افراد پس از اقامه نماز از محل عیدگاه اهل سنت به کلانتری 16 در نزدیکی محل برگزاری نماز هجوم برده و قصد تعرض به کلانتری را داشتند که با واکنش ماموران کلانتری مواجه می‌شوند.

به گفته شاهدان عینی این افراد ‌مسلح قصد ورود به کلانتری را داشته‌اند که در پی تیراندازی طرفین تعدادی از آنها مجروح شده‌اند.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران نیز چند لاستیک و سطل زباله آتش زده شد و یک نانوایی در منطقه ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا