خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاری سن ژرمن و لوریان 10 اردیبهشت 1402

پخش زنده پاری سن ژرمن و لوریان 10 اردیبهشت 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 33 لیگ 1 فرانسه از ساعت 18:35 در پارک دو پرنس رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه که در این فصل تنها جامی که می‌تواند آن را فتح کند لیگ 1 فراسنه است، امروز و از ساعت 18:35 در ورزشگاه خانگی یعنی پارک دو پرنس به مصاف تیم لوریان در هفته 33 لیگ 1 خواهد رفت.

برای تماشای پخش زنده پاری سن ژرمن و لوریان 10 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 18:35 به وقت ایران از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان 10 اردیبهشت 1402

پخش زنده پاری سن ژرمن و لوریان 10 اردیبهشت 1402

پی اس جی در این فصل هم نتوانست با همه ستاره‌های بزرگش از جمله مسی، نیمار و امباپه به توفیق خاصی خصوصا در اروپا دست پیدا کند و حتی در جام حذفی هم برابر مارسی شکست خورد تا حالا تنها امیدش به بردن جام در این فصل لیگ 1 فرانسه باشد.

پاریسی‌ها در فاصله 6 هفته به پایان لیگ با 75 امتیاز در صدر است و به نظر نمی‌رسد اختلاف 8 امتیازی با مارسی به این سادگی‌ها آنهم در 6 بازی قابل جبران باشد.

شاگردان گالتیه در 5 بازی اخیر خود 3 برد و 2 باخت داشته‌اند و امروز با گذشتن از سد لوریان گام بلندی برای قهرمانی برخواهند داشت.

لوریان حریف امروز پی اس جی اما در رتبه 11 جدول لوشامپیونه قرار دارد و در 5 بازی آخر خود موفق به پیروزی نشده و 3 باخت و 2 تساوی را بدست آورده است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد پاریس کار سختی برای پیروزی در دیدار امروز نداشته باشد و پی اس جی به زودی به تنهایی به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فرانسه شناخته خواهد شد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده دیدار پی اس جی و لوریان 10 اردیبهشت 1402 را از ساعت 18:35 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا