خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آث میلان و بارسلونا بامداد 11 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده آث میلان و بارسلونا بامداد 11 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 06:30 در ورزشگاه الیجنت لاس وگاس نوادا آمریکا رودررو می‌شوند.

(این دیدار با برتری 1 بر 0 بارسلونا خاتمه یافت)

دو تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا و آث میلان ایتالیا که به ترتیب با 5 و 7 قهرمانی از تیم‌های پرافتخار تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هستند از ساعاتی دیگر در تور پیش فصل ایالات متحده آمریکا در ایالت نوادا رودررو خواهند شد.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده آث میلان و بارسلونا بامداد 11 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 06:30 بامداد چهارشنبه از لینک زیر بهره ببرید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده میلان و بارسلونا بامداد 11 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده آث میلان و بارسلونا بامداد 11 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی
پخش زنده آث میلان و بارسلونا بامداد 11 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده آث میلان و بارسلونا بامداد 11 مرداد 1402

تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا که در فصل گذشته با هدایت ژاوی هرناندز موفق به فتح سوپرجام اسپانیا و لالیگا شد در این فصل با جذب ستارگانی چون ایلکای گوندوگان کاپیتان منچسترسیتی فاتح سه‌گانه، اوریل رومئو، اینیگو مارتینز و … به دنبال آن است که پس از دو فصل عملکرد بسیار بد در رقابت‌های اروپایی دوباره به فرم سابق خود بازگردد؛ گفتنی است آبی اناری‌ها در این فصل با دو کاپیتان خود جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس خداحافظی کردند و احتمالا عثمان دمبله را نیز از دست خواهند داد.

اما آث میلان که پس از قهرمانی دو فصل پیش در سری آ پس از سال‌ها، در فصل گذشته هیچ جامی را بدست نیاورد همچنان با استفانو پیولی به کار خود ادامه می‌دهد و در این فصل بازیکنانی چون لوفتوس چک، پولیسیچ و چوکووزه و … به این تیم اصافه شدند و بازیکنانی چون ابراهیموویچ، تونالی و … از این تیم جدا شدند.

حال باید دید این مصاف جذاب و دیدنی در آمریکا به نفع چه تیمی خواهد بود و در جنگ تفکرات پیولی و ژاوی کدام مربی موفق‌تر عمل می‌کند.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده آث میلان و بارسلونا 11 مرداد 1402 از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا