خرید تور تابستان

گاندو بازی صداوسیما!

گاندو دوباره خبرساز شده است و چند روزی‌ست که شبکه‌ی آیفیلم سیما این سریال را در جدول پخش خود قرار داده است.

به گزارش انصاف نیوز، این سریال‌ تلویزیونی که به گفته‌ی جواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت حسن روحانی از سوی برخی نهادها برای تخریب او ساخته شده بود هنگام پخش از شبکه‌ی سه سیما با حاشیه‌های فراوانی همراه شد.

برخی مطالب که همزمان با پخش گاندو در رسانه‌های مختلف منتشر شده بود در پی می‌آید:

خبرآنلاین درباره‌ی گاندو نوشت: این سریال نشان داد خط قرمزها درباره حجاب در صداوسیما قابل جابجایی است.

علی صارمیان، روزنامه‌نگار، در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز نوشت: گاندو و امثالهم یک روایت بی‌قانون از ماموران امنیت است که هالیود می‌توانست برای بدنامی زحمتکشان تامین امنیت ایران با دشمنی بسازد.

کیوان امجدیان، منتقد به ایرناپلاس گفت: گاندو ترجیح می‌دهد ضعفش را با استفاده از طعنه، کنایه‌ها و چیزهایی که ممکن است مردم بدشان نیاید، پر کند.

احسان رضایی درباره‌ی سکانسی از گاندو در روزنامه‌ی اعتماد نوشت: از سريال چند قسمتي بيشتر نمانده و معلوم نيست كه آن ديالوگ و وسط كشيدن پاي «گلستان» در يك ماجراي جاسوسي، كاركردي داستاني در باقي سريال دارد يا نه؟ اما حتي اگر هم چنين باشد و حرف آن جاسوس عليه ما عليه، بعدا معناي خاصي پيدا كند، باز اين را چه كار كنيم كه سريال تلويزيوني اثري است براي عموم كه ممكن است مخاطب قسمت‌هاي بعدي‌اش را نبينند و نفهمد كه چرا در آن يك قسمت، اين كتاب ابزار «تقابل» با ايران معرفي شد. 

کیهان در انتقاد از گاندو نوشت: علی‌رغم همه محاسن سریال «گاندو»؛ نمایش تصاویر بازیگران زن ایرانی به کلاه‌گیس و یا بدون حجاب به نوعی نقض قوانین به حساب می‌آید.

گزارش ایرناپلاس درباره‌ی ««جیسون رضاییان»؛ از واقعیت تا گاندو» را می‌توانید در اینجا بخوانید.

گاندو بازی صداوسیما!

سخنگوی وقت وزارت امور خارجه در واکنش به پخش سریال گاندو گفت: مانده‌ام که چه بگویم و عجیب است آنچه که در این سریال از وزارت خارجه، شخص وزیر و همکاران ما در این سریال نشان داده می‌شود با واقعیت منطبق نیست. اسناد مذاکرات و مکاتبات وزارت خارجه در داخل و خارج موجود است و اگر می‌گفتند ما این اسناد را در اختیارشان قرار می‌دادیم که سریال واقعی‌تر باشد. این سریال از نظر جلوه‌های هنری بد نیست و من آن را نگاه می‌کنم ولی اگر رعایت تقوا در آن پررنگ‌تر بود سریال بهتری می‌شد.

گاندو بازی صداوسیما!

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور وقت در توییت‌هایی به نقد گاندو پرداخته و نوشته است: گویا جای دیگری هست که برای تضعیف نهاد دولت هم پول فراوان دارد، هم مجوزها و مشوق‌های لازم را دریافت کرده است و هم می‌تواند صدا و سیما را الزام به پخش کند. با گاندو، گنده نمی‌شوید.

نویسنده‌ی گاندو در گفت‌وگویی با ایسنا گفت: ۸۰ درصد قصه‌ی سریال گاندو تخیل بنده بود.

جدال توییتری موافقان و مخالفان سریال گاندو را می‌توانید در اینجا بخوانید.

گاندو بازی صداوسیما!

همسر شهید مرتضی آوینی در یادداشتی به موسسه‌ی سازنده گاندو اعتراض کرده و نوشته است: خانواده‌ی شهید آوینی فارغ از مجادلات مرتبط با سریال «گاندو» و بحث‌های محتوایی آن، اعلام می‌کند که در «مؤسسه‌ی آرای شهید آوینی» نقشی نداشته و انتظار دارد آن مؤسسه خود را به رعایت قوانین نظام جمهوری اسلامی ملتزم بداند، کلیه‌ی فعالیت‌های خود را با نام جدیداً ثبت‌شده‌اش ادامه دهد و موجب سردرگمی مخاطبان نشود‌.

روزنامه‌ی دولت (ایران) هنگام پخش سریال از شبکه‌ی سه، آن را «قهرمان‌پروری در مورد یک نهاد خاص» دانسته بود.

گاندو بازی صداوسیما!

انصاف نیوز در گزارشی با عنوان «تفاوت ظریف در گاندو و سخنان رهبری» نوشت: در حالی که سریال گاندو در شبکه‌ی سه سیما، تصویری عجیب علیه محمدجواد ظریف وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده‌ی برجام در مخاطبان ایجاد کرده است، سخنان رهبری درباره‌ی تیم مذاکره کننده با تصویر گاندو تفاوتی فاحش دارد.

یادداشت مرحوم داود فیرحی با عنوان ««گاندو» و مصائب دولت «دو سر»» را می‌توانید در اینجا بخوانید.

سخنگوی وقت وزارت امور خارجه درباره‌ی نامه‌ی ظریف به رهبری درباره‌ی گاندو گفت: صدا و سیما زیر نظر مقام معظم رهبری است و اگر گلایه و شکواییه‌ای وجود دارد باید خدمت ایشان گفته شود به جای اینکه به دیگران گفته شود. طبق برداشتی که از این سریال می‌شد در آن از وزارت خارجه و شخص وزیر خارجه چهره‌ای منفعل، بی عمل و واداده ارائه می‌شد و این موضوع مطرح بود که اگر چنین چیزی هست و چنین برداشتی وجود دارد بودن چنین وزیری در جایگاه وزارت خارجه به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه جایز نیست و به لحاظ شرعی و قانونی باید کسی باشد که همزمان مصلحت و عزت کشور را سرلوحه کار خود قرار دهد و از اقتدار لازم در مجامع بین‌المللی برخوردار باشد تا زبان گویای ملت نیز باشد و اگر چنین چیزی نیست، ایشان ببینند چه باید کرد و آیا ترسیم درست است و ماندن آقای ظریف جایز است که مقام معظم رهبری نیز التفاتاتی داشتند و گفتند مطلقا راضی نیستند که به مجموعه وزارت خارجه و ایشان اهانتی صورت بگیرد.

بازپخش گاندو در آیفیلم پیش از این هم با حاشیه‌هایی همراه شده بود که یکی از آنها ماجرای پخش ناگهانی «گاندو» به‌جای سریال «پریا» بود.

ماجرای حضور وحید رهبانی در نقش محمد (مامور امنیتی) در سریال گاندو هم خواندنی است که مطلبی در این ارتباط را می‌توانید در اینجا بخوانید.

پخش فصل دوم گاندو هم با واکنش‌ جواد ظریف و کدهای حسام‌الدین آشنا همراه بود.

غلامرضا بنی‌اسدی، روزنامه‌نگار در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده، نوشت: بخواهند یا نخواهند مردم می‌فهمند. ترس دوستان هم از همین است لذا می‌خواهند غبار در فضا بیفکنند تا مثلا اگر ظریف به میدان انتخابات آمد از امروز زخم بردارد اما مردم زبان ” گاندو۲” را می‌فهمند همان‌طور که ”گاندو۱” نتوانست دولت را و ظریف را ببلعد. به این فهم، به بلوغ رسیده احترام بگذارید.

ازجمله ادعاهای گاندو، حضور جاسوس در تیم مذاکره‌کننده بود که ظریف در این باره گفت: چهار نفری که آقای کریمی قدوسی نام بردند یا از سوی دستگاه‌های دیگر به ما معرفی شدند یا براساس شناخت از گذشته از آنها استفاده کردیم و من جز خدمت از آنها در مذاکرات ندیدم. من مسئول روابط دیگر آنها نیستم و آنها هم در هیچ یک از مذاکرات خصوصی نبودند و تنها در جلسات تخصصی حضور داشتند…آقای محمدعلی شعبانی هم در مذاکرات نبوده و به عنوان کمک در روابط عمومی از ایشان استفاده می‌شد. عربستان سعودی میلیون‌ها دلار برای روابط عمومی خرج می‌کند و از شرکت‌های صهیونیستی استفاده می‌کند، اما ما از ایرانیان که بزرگترین سرمایه‌مان در خارج هستند استفاده کردیم.

جدال توییتری مدافعان و منتقدان فصل دوم گاندو را می‌توانید در اینجا بخوانید.

ظاهراً توقف موقتی پخش گاندو در فروردین ۱۴۰۰ نیز پشت پرده‌هایی داشت که حسام آشنا و علیرضا معزی بخشی از آن در توییت‌های مطرح کردند: «همان کسی که می‌تواند بدون سر و صدا یک سریال را خارج از روال، وارد کنداکتور نوروزی کند می‌تواند با سر و صدا پخش بقیه آن‌را به وقت دیگری موکول کند»

رسانه‌ی دولت هم از راز عجله در پخش گاندو نوشت.

گاندو بازی صداوسیما!

با وجود شایعه‌سازی‌های رسانه‌های جناح تندرو درباره‌ی فشار دولت روحانی به صداوسیما به دلیل پخش سریال گاندو، رئیس وقت صداوسیما در جلسه‌ی هیئت دولت مساله تذکر، فشار و دخالت، حتی تماس برای عدم پخش سریال گاندو را تکذیب کرد.

محمد توکلی، عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز در یادداشتی با عنوان «از اول تا آخر «گاندو» راست بود!»، درباره‌ی اظهارات ظریف پیرامون گاندو نوشت: نگاه حاکم بر فصل اول و دوم «گاندو» نه تنها دروغ نیست، بلکه کاملاً منطبق بر واقعیت بوده و آیینه تمام‌نمایی از الگوی عملکرد نهاد امنیتی مورد اشاره‌ی ظریف است.

یادداشتی از مهدی معتمدی‌مهر با عنوان «گاندو؛ دغدغه نفوذ یا علامت نفوذ؟» که در روزنامه‌ی سازندگی منتشرشده را می‌توانید در اینجا بخوانید.

گاندو بازی صداوسیما!
محمد مهاجری

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی با عنوان «سناریوی «گاندو» و مستندهای ضدمذاکره را این دو برادر نوشتند» به روایتی از پشت‌پرده‌های ساخت گاندو و برخی مستندها پرداخته است.

گاندو بازی صداوسیما!

صفی یزدانیان، نویسنده و کارگردان گفت: گدر کشوری که آب خوردنش هم سیاسی است حرف زدن از سیاست‌زدایی شوخی است. کلا اینجا خیلی حرف‌​ها به لطف خنده‌​فروشان و باحالان و خشمگینانِ سرسری، قلب ماهیت و سلب معنی شده است. از طرفی فیلمسازان همیشه حق به جانب هستند که حتی انتقاد فنی از فیلم‌شان هم ممکن است ریسک بزرگی باشد. نوعی نقد سرپایی و بشور و بپوش هم هست که جلوی مثلا منتقدش اگر خبردار نایستی بعید نيست يک جاي دیگری کاری کنند که حساب کار دستت بیاید. شما به این می‌گویید فضای «فرهنگي»؟ اين است که می‌گویم ديگر هیچ کاری از مایک هامر یا شرلوک هلمز یا حتی هرکول پوآرو برنمی‌​آید. برای درک این روزگار فقط باید کرگدن یونسکو را به یاد آورد. بحث​‌های انتزاعی کردن از هنر سفارشی در چنین آشوبی فقط  دست به يکی کردن با اين ابتذال سازمان‌یافته است. گفت‌وگوی انصاف نیوز با آقای یزدانیان را می‌توانید در اینجا بخوانید.

«شارلوت والرِ گاندو ۲ کیست؟!» این پرسشی‌ست که هنگام پخش فصل دوم سریال گاندو از سوی مخاطبان آن مطرح می‌شد؛ علی قلهکی، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در یادداشتی تلگرامی را درباره‌ی شارلوت والرِ گاندو۲ نوشت که بر اساس آن «او دارای سطح اطلاعاتی بالا بود به طوری که سفیر انگلیس در تهران و هیچ کدام از اعضای سفارت حق پرس‌وجو از اقدامات وی را نداشتند و به طور مستقل وارد عمل می‌شد».

نقش سپاه پاسداران در ساخت سریال گاندو چه بود؟ پاسخ رئیس وقت صداوسیما به این پرسشی را می‌توانید در اینجا بخوانید.

انصاف نیوز در گفت‌وگو با شادمهر راستین، نویسنده، به این موضوع پرداخته است که چرا صدا و سیما از «خانه سبز» به «گاندو» و «سرجوخه» رسید؟

پنج گاف سریال گاندو تنها در یک قسمت را می‌توانید در اینجا ببینید.

چند خبر، یادداشت و گزارش دیگر پیرامون سریال گاندو و حاشیه‌‌های آن را در این لینک بخوانید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کسانی که با تخریب چهره مقابل خود را محکوم می کنند نه از انسانیت بو برده اند و نه از شرع و اخلاق. ماه پشت ابر نمی ماند و روزی گریبان آن ها را خواهد گرفت. روحانی و ظریف شاید ایراداتی داشته باشند و تام نبوده باشند و این جماعت دنبال تخریب برای دست گرفتن قدرت گرفتن خویش اند

    44
    85
    1. چهره های خراب را بزک کردن هم انسانیت نمی شناسد پس دست از آرایش چهره غرب گرایان منافق بردارید

      60
      23
    2. نمیخام بهت تهمت دفاع از خائنان این کشورو‌ بزنم ولی یکم به دور و برت‌ نگاه
      کن روحانی و ظریف گندی بالا آوردن که
      هنوز بوش و سوخته هاش تو کشور داره
      میپیچه و گریبان گیر همه شده هر کسی
      هم که بخواد‌ بگه همچین حرفی مثل شما
      ببخشیدا از دم مغزشو خر خورده که بی
      تفاوت باشه و نخواد همه گنداشون علنی بشه

      43
      16
  2. کسانی که با تخریب چهره مقابل خود را محکوم می کنند نه از انسانیت بو برده اند و نه از شرع و اخلاق. ماه پشت ابر نمی ماند و روزی گریبان آن ها را خواهد گرفت. روحانی و ظریف شاید ایراداتی داشته باشند و تام نبوده باشند ولی این جماعتی که آن ها را تخریب کردند و مز کنند دنبال به قدرت گرفتن خویش اند

    31
    76
  3. فیلمی بسیار عالی و واقع گرایانه بود که بعد از چندین سال و روشن و علنی شدن حقایق، بیشتر و بیشتر به محتوای عمق فیلم پی برده میشه و افرادی که موضع منفی گرفته بودند چون دستشون رو شده بود الان دیگه دهنشون بسته شده ان شاالله

    162
    38
    1. لطفا شما که دارید پول میگیرید و پیام میزارید (همیشه هم به نفع یک گروه خاص که اسلحه و پول و رسانه و … همه در دستشه) ، یک بار هم برای رضای خدا یک صفحه در اینستاگرام دارم یه بازدید بکنید و پیجم رو فالو کنید به خدا جای دوری نمیره . این پولی که میگیرید واسه این چرت و پرت نوشتن ها هم حلالتون میشه . نمیدونم سرگروهتون کیه ولی هر کی هست بگو ما از سیاه سایتری انتظار بیشتری داریم

      6
      10
    1. اولا اگر نظرات ها را بخوانید، متوجه می‌شوید که اکثر مردم طرفدار این سریال هستند ولو به مذاق شما خوش نیاید

      ثانیا این نقل قول هایی که شما در تخریب سریال گاندو کردید، از افرادی است که طیف فکری آن ها با شما یکی هست و طبعا با این کار، خواستید طوری نشان دهید که گویا یک سایت خبری بی طرف از سریال گاندو انتقاد میکند؛ اما پر واضح است که سایت «خبر آنلاین» همچون شرق، اعتماد، انتخاب و… هم فکر شماست و طبیعی است نظر خود را مستقیم بیان نکنید و نظرتان را در قالب نقل قول خبرگزاری هم فکر خودتان بیان کنید

      ثالثا؛ فاجعه‌ای که سران دولت متبوع شما در کشور به بار آورده اند به هیچ وجه قابل کتمان نیست و به همین خاطر است که به سریال گاندو (به خاطر به نمایش کشیدن افتضاحاتی که دولت اصلاحات به وجود آورده) حمله میکنید

      ای کاش مرام شما همچون نامی بود که برای سایت خود انتخاب کرده اید…

      41
      9
  4. با برجامتون گند زدید به همه جااقتصادکشور رو نابود کردید من موندم ایا اون کشورهایی که روزی می خواستند هسته ای شوند اونها هم یک برجام راه انداختن واز کسی اجازه خواستن .گفته بودن آب خوردن ما هم به برجام ربط داره،چرا بجای ترامپ دیوانه ما از برجام خارج نشدیم چرا کشور ایران باید همیشه یک عده نامه امضا کنه ایا همه عهد نامه ها تا به امروز به ضرر ایران ،ایرانی نبوده وخیلی چراهای دیگر

    126
    29
    1. فیلمی که واقعیت رو بیان میکنه فوق العاده عالی اتفاقا هر چی در مورد وزیر خارجه قبلی گفته بود درست بود ولی کاش همه رو می گفت شنیدم خراب کاری هاشون بیشتر از این حرفا بوده

      95
      25
  5. هم ماجرای جیسون رضاییان حقیقت بود و هم پروژه نفوذ در کشور. همه چیز رو به تحریم ربط میدادند. تابستان از صبح تا شب برق کل تهران رو می‌بردند میگفتن تحریمیم .

    129
    22
    1. نباید آقایان با توجیه عملکرد دولت ناتدبیر و نا امید طی ۸ سال حکومتشان……..
      ناتدبیری کرد…
      بروید خدا را شکر کنید که بیشتر از این اطلاعات افشاگری نکردند وگرنه معلوم نبود مردم با شما چه برخوردی داشتند…‌

      75
      19
  6. گاندوواقعیتی انکارناپذیر ازسیاسی بازانی است که بسیاری ازمسائل حیثیتی وامنیتی کشوررا قربانی اهداف سیاسی خودکه فکرمی کنند مصلحت انجام ان برای کشورمهمتراست ودرعین حال خودرا عقل کلترازبقیه ملت ومنتقدین میدانندمی باشدودلیل نشخص انهم استقبال وطن دوستان وعصبانیت مصلحت طلبان است.

    104
    16
    1. فیلم جاسوس اسرائیل کاترین شاکرم را هم بسازید که چگونه نفوذ کرد و صیغه همه شان شد و اطلاعات مملکت را بدست آورد !!!

      8
      2
  7. چون شما خوشتون نمیاد نباید همه هم بدون بیاد
    این سطح دموکراسی در تحلیل شما بی‌سابقه و چشمگیری

    64
    10
    1. میخواستم بعد از خواندن نظرات، همین رو عرض کنم..به پاسخ نظر شما اکتفا کردم. احسنت

      16
      5
  8. فیلم بسیار عالی بود ، یادمه زمان آقای روحانی که انقدر دم از اصلاحات میزدن چندین بار پخش این فیلم رو لغو کردن و بعد از اینکه ایشان از ریاست جمهوریشون تموم شد ادامه گاندو رو پخش کردن

    100
    16
    1. قابل توجه اونایی که میگن گاندو دروغ بوده …
      3ضربه کاری سازمان اطلاعات سپاه به MI6 با شکار افسران ارشد اطلاعاتی…
      1- اجی شارما در پوشش کاردار..
      2- جین ماریوت در پوشش معاون سفیر..
      شارلوت لوپز وارونه والر (لوتی) در پوشش دبیر دوم سفارت
      ‏اجی شارما; که در مقعطی در سفارت انگلیس مسئولیت بالایی هم داشته، وظیفه ایجاد یک شبکه دانشجویی با هدف جاسوسی از مراکز خاص و همچنین دستیابی به اطلاعات هسته‌ای کشور را داشت که در تور سپاه گرفتار شد و ناکام ماند…
      سپاه، تمام تیم جاسوسی او را زیر ضربه برد…
      ‏ بعد از شارما، افسر عالی رتیه‌ای به نام;جین ماریوت با ماموریت ویژه به ایران اعزام شد اما سازمان اطلاعات سپاه با شناسایی اهداف و انهدام تیم‌اش، بلایی به سرش آورد که به قول انگلیسی‌ها، یکی از بزرگترین شکستهای اطلاعاتی MI6 در ایران توسط ماریوت رقم خورد…
      ‏اما در مورد سوم، افسر ارشد سازمان جاسوسی انگلیس در ایران که برای جبران گندی که جین ماریوت زده بود به ایران اعزام شد و چنان گندی بالا آورد که در تاریخ ماندگار شد…
      لوتی یا همان شارلوت را سپاه جذب کرد و مدتی افسر سپاه شد
      و چقدر شارلوت، افسر منظم و خوبی بود:
      ‏ سازمان اطلاعات سپاه بیش از آنچه که فکرش را می‌کنید، به شما نزدیک است…
      به MI6 توصیه می‌کنم تمام کارکنان وزارت خارجه انگلیس و MI6 که در سالیان اخیر در ایران تردد کردند را چک کند!

      64
      12
  9. بی انصاف
    گاندو عالی بود و عالی هست فقط چون نقد وطن فروشی شما و امثال شما را کرده بد شده

    103
    16
  10. همین که داد خائنین و دار ودسته‌ی‌ شما دراومده یعنی گاندو دقیقا زده وسط خال!!! خداقوت ب تمام عوامل گاندو، و تمام انسانهای مخلصی که مثل کوه ایستادند تا شماها مملکت رو به‌فنا ندید….

    81
    11
  11. بسیار فیلم عالی هستش، علت این همه مخالفت از طرف گروه و رسانه های خاص هم مشخص هست.
    متاسفانه با برجام بدون ضمانت خوب، آمریکا و شرکایش هر کار دلشون خواست با ایران کردند و حقوق مردم ایران را بارها نقض کردند ولی امضا کنندگان برجام به قول معروف حتی ماست هم نتوانستند بخورند ، درست است با تبلیغات گسترده و سروصدا آنرا طور دیگری برای مردم رنگ می کنند ولی دنیای دیگری و جوابگویی هم هست.

    68
    10
  12. اتفاقا عالی بود و ان شاالله ادامه دار باشه .آقای ظریف و امثال ایشون فقط پهلوان پنبه هستن

    64
    11
  13. درود واحترام
    بگوئید ماجرای حاجیه کاترین شکدم رو بسازند ،
    میتوانند ؟ پول میدهند ؟ پخش میکنند؟
    اگر دین ندارید آزاده باشید .

    26
    6
      1. صرفنظر از علت مخالفت مخالفان گاندو دروغ راست بودن و هرگونه اظهار نظر مثبت و منفی این سوال که مستند و همگان اطلاع دارند و صحتش را تایید میکنند سفر بشار اسد در ان موقعیت حساس تحت شدیدترین تدابیر امنیتی انجام گرفت که حقیقتا قدرت نیروهای امنیتی هوش و ذکاوت و مدیریت بی نقص این عزیزان را برخ دنیا کشید ولی با یک عمل مهندسی شده و صددر صد مغرضانه دست اورد این سفر را خنثی و لوث نمود که انهم استیفای شخص ظریف بود که اگر بی اطلاع بوده و بدون غرض بفرض انجام گرفته حقیقتا چنین شخصی بدرد وزیر امور خارجه بودن نمیخورد و حتی دانشجوی ترم اول علوم سیاسی هم تایید میکند و اگر عامدانه و دانسته انجام گرفته باز هم باید به حال ملتی که چنین وزیری در راس دیپلماسی کشور بوده باید خون گریست نه فیلم است نه اظهار نظر حقیقت بوقوع پیوسته است این مطلب را صاحب نظران چگونه باید تحلیل و توجیح کند که امریست غیر ممکن و حقیقت را به قربانگاه مصلحت بردن عین حماقت است

        26
        4
      2. ای کاش به جای سریال ها و فیلم سینماییهای آپارتمانی کمی از این سریال ها و سینمایی ها ساخته شود تا مردم کمی با واقعیت آشنا شوند . ممنون از عوامل گاندو

        18
        1
  14. همین که شما چنین مفصل به این سریال تاخته اید نشانه روایت درست سازندگان آنست.اگر ادعای دموکرات بودن داری منتشر کن

    46
    5
  15. ماکه هربارپخش شدبااشتیاق دیدیم چون دست آدمهایی رو روکردکه یه عمرادعای شرافت ووطن دوستی داشتن،حالا هم اون آدمهاوهم رسانه های موافقشون جیغشون دراومده پس یعنی گاندوزده به هدف.

    42
    7
  16. وقتی دشمنای ملت ناراحتن پس کارشون درسته بوده، انصاف نیوز قسم میخورم نود ونه درصد کارکنات غربزده وطن فروش هستن ، و برای گرین کارت حتی حاصرین سر ببرین. فقط میتونم بگم از دست ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

    36
    8
  17. سریال بسیار جذاب ودیدنی وبا واقعیات زمان حکومت حسن کلید بود،انشاءالله هرچه زودترفصل سوم سریال هم ساخته شود

    36
    4
  18. عالی بود دم همه سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف گرم که پشت مردم و کشور هستید آقازاده واقعی شماها هستید دعای خیر مردم پشت سرتون هست حسابی صدای دزدها و خائنین به وطن درآوردید خصوصا خالی بندهای اصلاحاتی ۰۰۰۰

    36
    4
  19. دولت روحانی و وزیر و کارگزارانش باید هم به عناوین مختلف از سریال گاندو انتقاد کنند..چون خیانت هایشان لو رفت….بسیاری از مدیرانش الان به کشورهای کانادا و آمریکا و…فرار کرده اند…لطفا از واژه. تند رو استفاده نکنید..خودتون در بی دینی و بی وطنی تند رو هستید

    34
    6
  20. اول تشکر میکنم اکثر انتقادات تند رو هم منتشر میکنید، دوم میگم این مقاله تونم مثل تاختن به مددوف بی اساس و مغرضانه و تابلو بود..کمی بیشتر ببینید !!
    فیلم و عکس جدید جناب حسین فریدون رو توو مترو دیدید !؟ همین که با این حجم تغییر قیافه در اجتماع تردد میکنه، یعنی گاندو و امثالهم کارشون رو انجام دادن..

    29
    3
  21. اون ظریف و روحانی رو مادرشون هم گردن نمیگیره
    موندم شما چجوری ازشون دفاع میکنید …

    مگر اینکه باد از اون سمت بهتون بوزد و شما چهار….

    20
    2
  22. چیزی که عیانه چه نیاز به بیانه. جناب ظریف و روحاني با اعمال نسنجیده و خیانتشون در حق این مردم و دلباختگیشون به غرب به شکل روشن خودشونو ثابت کردند و نیازی به ارائه اسناد و مدارک از دولت به این سریال نیست گاندو زبان گویای این ملت بود که خوش درخشید.

    16
  23. این اسم بی انصاف که سپاه سایبری به شما داده علی رغم اینکه میدونم یک عده خرابکار جاده صاف کن هستند ولی قبول دارم . شما حرف بدون ارزش یک عده معلوم الحال که پول میگیرن تا در فضای مجازی مطلب بنویسن و پیام بدن و …. رو با افتخار چاپ میکنی ولی پیام مردم رو نه . مطمئنم شما یک رسانه اصولگرا با بینشی نزدیک به دلواپسان غارتگر هستید

    3
    3
  24. سریال گاندو در نوع خودش بسیار عالی بود ، و حقیقت آن از قبل برای مردم روشن بود مگر کم جاسوس در تیم مذاکره کننده گرفتند ، اینکه دیگه برای همه روشن است ولی باز هم این جماعت خائن و گمراه غربگرا زیر بار نمی روند و مغلطه میکنند ، به نظر من جا دارد سریال گاندو تا چندین فصل ساخته شود تا این همه خیانت به مردم و کشور بهتر آشکار شود

    16
    1
  25. هر چی ساخته شده عین حقیقته .حقیقتم تلخه .گند و کار شکنی دولت قبل قابل جبران نیست .واقعیت رو بپذیرید.

    13
    2
  26. موقعی که انتخابات ریاست جمهوری بود اگه یادتون باشه برای مدتی پخش سریال گاندو متوقف شد..
    چرا؟
    به چه دلیل؟
    چون دشمنای وطنمون میدونستن اگه گاندو بیشتر از این پخش بشه ممکنه مردم پای صندوق های رای نیاین….
    دلیل و مدرک واضح تر از این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    9
    2
  27. چقدر رو دارن این اصلاح طلبا چقدرررر گندی که زدید با برجام تون الان رئیسی مجبوره برجام را ادامه بده هنوزم زبون دارید تقصیر شما نیست تقصیر قضائیه س حکم شما زندان و حبس ابده

    6
    1
  28. میدونی من از کامنت ها جی فهمیدم؟ باز دم انتخابات شد ‌ اصلاح طلب و سوسولگرا فیلم هاشون شروع شد . اصلاح طلب سوسولگرا بسه تمومه ماجرا

    3
    3
  29. من نفهمیدم این مقاله نقد سریال بود،یا نقد مخالفان دولت فخیمه دوازدهم.
    الا ای حال تیم روحانی باید محاکمه می شد .حالا که محاکمه نشده طبیعیه که زبون درازی کنه.
    ازکدوم حیثیت نداشته دفاع می کنید .پیشنهاد می کنم یه کم کمتر پررو باشید بخاطر رضای خدا.
    واقعا ازین همه پررویی آدم حیرت می کنه.

  30. شما بسوزید
    چشمتون‌کور، فکر کردید شما و اربابانتان روحانی و ظریف هر خیانتی ک کنید چشما برروی خیانت هاتون بسته میمونه
    انشالله ک هرچه زودتر روحانی و همدستاش رو پشت میز محاکمه ببینیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا