خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت میا خلیفه از حماس و اعلام پایان همکاری «مجله مستهجن» با او

حمایت میا خلیفه از حماس خبرساز شد و یکی از مجلاتی که در ادبیات رسمی ایران با عنوان «مجلات مستهجن» از آنها یاد می‌شود به همین دلیل با او قطع همکاری کرده است.

به‌گزارش انصاف نیوز، میا خلیفه در جریان جنگ میان نیروهای مقاومت فلسطین و حماس و اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی مطالبی را در حمایت از حماس منتشر کرد و از آنها با عنوان «مبارزان آزادی» تمجید کرد.

این اقدام او با واکنش‌های مختلفی همراه شده است و در تازه‌ترین این واکنش‌ها یکی از مجلاتی که با خلیفه همکاری می‌کرد از قطع همکاری با او خبر داده است.

به‌نوشته‌ی بی‌بی‌سی این مجله همکاری خود با میا خلیفه را به دلیل حمایت او از حماس از طریق نشر مطالبی در شبکه‌های اجتماعی قطع کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این خانم مدتهاست توبه کرده و به اسلام گرویده است و فعالیت پورن وی مربوط می شود به گذشته و این مجله و شما می خواهید آب گل آلود ماهی گرفته این ایده را به مخاطب قالب کنید که افراد خلاف کار از حماس حمایت می کنند شما چرا؟
    البته بعید می دونم جنبا شفیعیان از این مطلب غافل باشند ولی خودشان را زدند به خواب این امر هم بارها از ایشان دیده شده و جای تعجب ندارد فقط خواستم بگم تا خودتو خیلی ذبل نپنداری

    16
    22
    1. این خانم اول بره فیلمهاش رو از فضای مجازی پاک کنه، بعدش هم این خانم اسمن مسلمان بوده ، و مجله پلی بوی باهاش قرار دادداشته برای عکس های….، فقط از فیلمهای مستهجن کنار کشیده ولی عکسهای آنچنانی همچنان میتازه

      8
      4
    2. توبه کرده!!! عجب، سالها در صنعت پورن فعالیت گسترده داشته باشی، توی رنکینگ شون رتبه یک رو هم بدست بیاری؛ تمام ثروتت رو از این راه کسب کرده باشی، بعد توبه!!! کنی. چطوری صبا جان؟ همین الان این خانوم بزعم شما توبه کرده بیاد ایران، اعدامش میکنند!!!

      12
      3
  2. سلام، عجیب است کامنت‌ها را نگاه می‌کنم و متوجه می‌شوم که دوستان فکور اصل و اساس موضوع که غزه است را فراموش و به جزئیات پرداخته‌اند. بابا مسئله این است که این فرد با از دست دادن کارش که خوب هم نیست، پای عقیده‌اش که حمایت است ایستاده است. برای این فرد کارش بسیار ارزش مالی داشته اما حمایت از غزه با ارزش معنوی آن، برای او بسیار ارزنده تر بوده است.

    6
    3
  3. جالبه کسانی ک میگن بتوچه که کی فاسده و کی مفسده!
    الان این خانم بخاطر حمایتش از حماس مجددا شده فاسده ی فیلم پورن، برگشت زدن به گذشتش

    آره آدم خوبی نیست، پاکم نیست
    ولی ببین ک شما چقدر بدی که این زنه فاسد فیلم پورن از کودکان مظلوم فلسطین داره حمایت میکنه اما شما نه تنها حمایت نمیکنی که حمایت بقبه شمارو فشاری هم میکنه

    2
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا