خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مصرف بنزین در خراسان رضوی ۱۲درصد رشد داشته‌است»

مصرف بنزین در مشهد به گفته‌ی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان «بیشترین میزان مصرف بنزین در شش ماه اول سال به میزان ۱۹۶ میلیون لیتر بوده است.»

روزنامه خراسان رضوی نوشت: «مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از رشد ۱۲ درصدی مصرف بنزین در خراسان رضوی خبر داد. علی اصغر اصغری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مصرف بنزین در شش ماه اول سال ١۴٠٢، یک میلیارد و ۱۰۲ هزار و ۳۴۴ لیتر گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١٢ درصد رشد داشته است.

وی افزود: بیشترین میزان مصرف بنزین در شش ماه اول امسال در منطقه خراسان رضوی در تیرماه و به میزان ۱۹۶ میلیون لیتر بوده است. اصغری افزایش سفرها در تابستان امسال و حضور تعداد زیادی از هموطنان در دهه پایانی صفر در مشهد را از دلایل رشد قابل توجه مصرف بنزین در شش ماه اول امسال ذکر کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در ادامه از میزان مصرف سی ان جی در شش ماه نخست امسال در منطقه خراسان رضوی خبر داد و گفت: در شش ماه اول امسال میزان ۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در منطقه مصرف شده که مصرف این مقدار سی ان جی، صرفه جویی در حدود ۳۰۰ میلیون لیتر بنزین را در پی داشته است.»
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا