خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر امام جمعه تبریز درباره‌ی «فساد چای دبش»

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، به مسائل گوناگونی مانند برگزاری کنگره ده هزار شهید آذربایجان شرقی، شب یلدا، فساد در چای دبش، وضعیت تراکتور، ترافیک تبریز و اقدام تروریستی در شرق کشور اشاره کرد به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می شود.

به گزارش آذرقلم (آذربایجان شرقی)، به نقل از مهر، امام جمعه تبریز گفت: حاکمیت در مساله فساد با کسی مماشات ندارد و طبیعتا با مفسد در هر شرایطی برخورد خواهد کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با اشاره به فساد اخیر در ارتباط با چای دبش توضیح داد: مساله فساد ارزی یکی از شرکت‌های داخلی اخیراً در رسانه‌ها برجسته شده است و قطعاً حاکمیت در مساله فساد با کسی مماشات ندارد و طبیعتاً با مفسد در هر شرایطی برخورد خواهد کرد.

او با بیان اینکه بنده در فضای مجازی صحبت‌های وزیر اقتصاد در خصوص این اختلاس را دیدم، گفت: وزیر مدعی شده است که پرونده فساد چای حدود ۹ ماه قبل از طریق رسانه ملی مطرح شده بود و اصلاً موضوع جدیدی نیست که این چنین به رخ کشیده و همه این مطرح شدن‌ها به خاطر کمپین رسانه‌ای است.

خطیب نماز جمعه تبریز متذکر شد: آقای وزیر آن چیزی که الان مهم است، مساله ضرورت شفافیت در این پرونده‌هاست که باید سریع و شفاف ابعاد مساله را به مردم توضیح دهید و اجازه پیشرفت به اتهام به نظام توسط معاندین را هم ندهید که قطعاً این شفافیت موجبات همراهی عمومی در مبارزه با مفاسد را بیش از پیش هماهنگ می‌کنند.

ترافیک ؛ یک‌بار تذکر دادم ولی انگار اثری نگذاشت!

امام جمعه تبریز ترافیک شهری را مقوله بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: بنده یکبار تذکر دادم ولی انگار اثری نگذاشت در حالی که ترافیک تأثیر مستقیم بر جسم و روان مردم می‌گذارد و مدیران ترافیک یکی از بخش‌های مدیریت و برنامه‌ریزی شهری است چراکه با توسعه شهری تعداد خودروها افزایش یافته است و این نیز باعث مشکلات زیاد هدر رفت زمان و آلودکی زیست محیطی شده است.
وی افزود: امید است مسئوان در سازمان‌های مختلف بنشینند و تکلیف این ترافیک را روشن کنند زیرا برای رفتن به یک مراسم ختم ساعت‌ها باید در ترافیک بمانید.

لزوم رعایت عدالت در مورد تراکتور و احیای تیم ماشین‌سازی

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به دیدار روز چهارشنبه خود با آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: بنده در این دیدار به جایگاه فوتبال در فرهنگ جامعه و توجه به اخلاق در میادین فوتبال و رعایت عدالت در بازی‌های لیگ برتر به خصوص تیم تراکتور و احیای تیم ماشین‌سازی را مطالبه کردم.

او ادامه داد: توجه به تیم‌های پایه که می‌تواند باعث ظهور نسل طلایی دیگر مانند سال ۹۸ که برای فوتبال شوند که با پیروزی تیم ملی باعث نشاط و انسجام ملی شدند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بانی این فساد دولت حسن روحانی است .درود بر شرف دولت رئیسی که این فساد را کشف وبا آن برخورد کرد.

  2. چه فرقی میکنه ۹ماه قبل یا در آن دولت یا در این دولت ایا در این سیستم شده یا خیر .در کشوری که سرپرست خونواده نمیتونه خواسته اولیه خونوادش رو تامین کنه بنا به هزار دلیل .آقایان محترم چرا این پول ملت اختلاس شده چرا باید میشد.و قوانین چطو هست این چنین راحت برده میشه .خلاصه ملت ناراحت هستن از همتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا