خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز فرآيند انتخاب رئيس پارلمان بخش خصوصی [تکمیلی: صمد حسن‌زاده رئیس اتاق ایران شد]

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: با غلبه اراده فراقانونی بر بخش خصوصی و برکناری حسین سلاح‌ورزی، انتخابات دوره دهم هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از ساعتی پیش آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز در این انتخابات صلاحیت ١٨ کاندیدا تایید شد که با انصراف تعداد زیادی از آنان، در نهایت رقابت میان ۴ نفر برگزار شد.

صمد حسن‌زاده، احد عظیم‌‌زاده، مجتبی غیابی و فرج‌الله معماری کاندیدای ریاست اتاق ایران هستند. اکنون ۴٠٨ نفر از اعضای اتاق، در حال انداختن رای خود در گلدان‌ها هستند.

خبرنگار انصاف نیوز کسب اطلاع کرد که احتمال انتخاب عظیم‌‌زاده به ریاست اتاق از سایر رقبا بیشتر است.

حسن‌زاده رئیس اتاق ایران شد

صمد حسن‌زاده با ٢٠٨ رای هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و تشکل‌ها، به ریاست اتاق بازرگانی صنای، معادن و کشاورزی ایران انتخاب شد.

صمد حسن‌زاده عضو قدیمی اتاق تبریز و از صنعتگران استان آذربایجان شرقی است. او سال‌ها در صنعت کاشی فعال بوده است. او مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز بوده و افتخاراتی چون چهره ملی حوزه صنعت و کارآفرینی، برترین رهبر کسب‌وکار در خاورمیانه، کارآفرین برگزیده و… را در کارنامه ثبت کرده است.

او نایب رئیس سوم اتاق بازرگانی بود که با توجه به نتایج انتخابات امروز و انتخاب او به عنوان رئیس اتاق ایران، جانشینش در این پست توسط هیات نمایندگان اتاق بازرگانی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، با انصراف محسن بهرامی ارض اقدس، 4 نفر به رقابت پرداختند و در نهایت با شمارش آرای مربوط به انتخاب نائب رئیس سوم اتاق ایران، حسین پیرموذن با کسب 168 رأی برای این جایگاه انتخاب شد.

در این رقابت، خورشید گزدرازی 87 رأی، محمود تولایی 63 رأی و علی‌اکبر عبدالملکی 25 رأی کسب کردند.

به این ترتیب با انتخابات اول بهمن 402، چهره هیات رئیسه دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به کلی دگرگون و ریاست پارلمان بخش خصوصی از حسین سلاح‌ورزی به صمد حسن‌زاده منتقل شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا