خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی: شرکت نمی‌کنیم

دبیرخانه شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در اطلاعیه‌ای خطاب به اعضای این حزب در سراسر کشور اعلام کرده که در انتخابات پیش رو نه کاندیدا دارد و نه از کاندیدایی حمایت می‌کند.

به گزارش انصاف نیوز، چند عضو ازجمله دو عضو شورای مرکزی این حزب در انتخابات مجلس ثبت نام کرده بودند ولی بلافاصله مجبور به استعفا از حزب شدند.

دبیرکل این حزب که ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده دارد. در حال حاضر اکثریت اعضای حقوقی و حقیقی این جبهه موضع مشابهی دارند ولی بخشی از اعضا بنا دارند در این انتخابات شرکت کنند.

حزب اتحاد در اطلاعیه‌ی اخیر خود خطاب به اعضای ارکان و شعب خود نوشته است:
«با عنایت به راهبرد و خط مشی مصوب در نهمین مجمع عمومی، شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در جلسه مورخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ موضع رسمی حزب را در مورد مشارکت در انتخابات به شرح زیر تصویب نمود:
«با توجه به شرایط موجود یعنی عدم تأمین مقدمات انتخابات آزاد، سالم، رقابتی، معنادار و اثربخش از سوی برگزارکنندگان، حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در تهران و سایر استان ها و شهرستانهایی که در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و نیز انتخابات خبرگان رهبری حوزه انتخابیه محسوب می‌شوند، هیچ کاندیدایی نداشته و از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد.» این موضع در اظهار نظر‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات در همه ارکان و شعب لازم‌الرعایه است.»

با این اطلاعیه هیچ عضوی حق اظهارنظر برای شرکت و حمایت از کاندیدایی را ندارد. در سال ۱۴۰۰ بخشی از اعضای این حزب از تعدادی از کاندیداهای نهایی ازجمله همتی حمایت کرده بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا