خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجلیل طارمی از پرسپولیس در آنتن زنده شبکه 3 [+فیلم]

ستاره تیم پورتو در اظهار نظری کم‌سابقه، عضویت در تیم سابق خود در ایران را افتخارآمیز خواند. تجلیل طارمی از پرسپولیس در برنامه نوروزی شبکه سوم سیما رقم خورد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، مهدی طارمی، موفق‌ترین لژیونر حال حاضر فوتبال ایران در اظهار نظری کم‌سابقه، بازی در تیم فوتبال پرسپولیس تهران را باعث افتخار خود خواند.

او در پاسخ به محمد میثاقی، مجری ویژه برنامه نوروزی شبکه سوم سیما نظرش درباره تیم سابق خود را بیان کرد. میثاقی از طارمی پرسید پس از چند سال بازی در تیم ملی و اروپا، بازیکن از فاز باشگاهی‌اش خارج می‌شود اگر در ایران آبی یا قرمز بوده؟ یا نه، تا آخر آبی یا قرمز می‌ماند؟ طارمی پاسخ داد: «نه! من با افتخار پرسپولیسی بوده‌ام، هستم و خواهم بود!»

این سخنان با استقبال افراد حاضر در استودیو مواجه شد.

طارمی در ادامه خود را بدهکار باشگاه پرسپولیس نامید و گفت: این باشگاه مرا به فوتبال ایران معرفی کرد و گردن من حق دارد و من هم تا جایی که بتوانم، هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم و به باشگاه کمک می‌کنم.

او در ادامه از کمک خود به بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس، برای کنترل استرسش در دربی، خاطره تعریف کرد.

تجلیل طارمی از پرسپولیس از اتفاقات کم‌سابقه در فوتبال ایران است؛فوتبالیست‌ها پس از رسیدن به قله‌های موفقیت، معمولا علاقه ندارند سابقه خود را به یاد بیاورند و از پشتیبانی‌ها و کمک‌های دیروز که زمینه‌ساز موفقیت امروزشان شده، یاد کنند. به این اعتبار باید طارمی را غیر از فوتبالیست موفق، ورزشکاری اخلاقی هم دانست.

طارمی در انتهای این گفت‌وگو اعلام کرد تمایل دارد بازی خداحافظی‌اش از فوتبال را با لباس تیم پرسپولیس انجام دهد به شرطی که این باشگاه هم بپذیرد و اجازه دهد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا