خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهدید مشایی: یک نوار ضبط کردم که اگر …

«اسفندیار رحیم مشایی» نزدیک‌ترین فرد سیاسی به احمدی‌نژاد که صبح شنبه در دومین جلسه‌ی بازپرسی حاضر می‌شود، با انتشار ویدیویی که در آن اولین جلسه‌ی بازپرسی را با جزییات مطرح کرده، به صورت تلویحی تهدید کرده که در صورت بازداشتی مشابه بازداشت سال 92 بقایی، نواری که ضبط کرده منتشر خواهد شد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای مشایی در بخشی از این ویدیو می‌گوید: «ما که تا سال 92 خط قرمز آقای دکتر احمدی نژاد بودیم! حالا خط قرمز آقای احمدی نژاد، با پرونده‌ی آقای بقایی معلوم شد که داستان چیست. من هم یک نوار ضبط کردم، به شما و مردم عزیز بگویم که اگر یک وقتی کار من شد مانند کار آقای بقایی در ابتدای دستگیری‌اش در سال 94 که 59 روز حتی وکیل هم نتوانسته بود به آقای بقایی بگوید «سلام، چه خبر؟». من در آن نوار توضیح دادم پشت صحنه‌ی کار که در سال 90 می‌خواستند ما را دستگیر کنند؛ آقای بقایی مقدمه، من، … اینها را توضیح داده‌ام، بعضی از پشت صحنه‌ها را که مهم است».

مشایی افزود: «اما مقصود من در آن نوار یک چیزی بود که به مردم بگویم – الان نمی‌گویم، در آن شرایط در آن نوار خواهم گفت – که اگر چنان اتفاقی یک روز بیافتد و من هم مثل ایشان بروم و هیچ کسی هیچ خبری از من نداشته باشد، مردم بدانند که اگر از زندان یک چیزی به نام من، یادداشت یا تصویر و صدای من بیرون بیاید، هیچ اعتباری ندارد. حالا آن نوار مال آن موقع است».

وی می‌گوید: «گفتم که حالا 92 دیگر آقای احمدی نژاد رییس جمهور نیست و دیگر خط قرمز که ندارد، ما هم که 92 دست از پا درازتر، کاره‌ای نبودیم. من اصلا دو سال آخر آن دولت و تا چهار سال بعد از آن دولت، تا 15 اسفندی که برای انتخابات آقای بقایی اولین سخنرانی را کردم، من شش سال در سکوت بودم؛ هیچ کسی نیامد بگوید که فلان تخلف یا جرم را کردی. هیچی. اینها که دیگر خط قرمزی نبود، شما کجا بودید؟!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا