خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رسایی به شعرگویی رسید

حمید رسایی، نماینده ی کنونی مجلس که سوابق خود برای کاندیداتوری در انتخابات اخیر از طرف هر دو هیات اجرایی و نظارت ردصلاحیت شده بود، حالا پس از شکست مطلق اصولگرایان در تهران به شعرگویی رسید.

به گزارش انصاف نیوز، یادداشت شعرگونه ی رسایی در اینستاگرام مشابه آن را سالها صداوسیما و رسانه های هم طیف او تکرار کرده اند، در پی می آید:

باید خدا را شکر کنیم که هاشمی رای آورد، چون با این نتیجه:
هیچ سطل آشغالی در آتش نمی سوزد،
هیچ بانکی در آتش نمی سوزد،
هیچ اتوبوسی در آتش نمی سوزد،
هیچ پایگاه بسیجی در آتش نمی سوزد،
هیچ تحریم جدیدی وضع نمی شود،
هیچ چادری از سر زنی کشیده نمی شود،
هیچ مسجدی در آتش نمی سوزد،
هیچ مغازه داری، کرکره مغازه اش را به خاطر ناامنی شهر پایین نمی کشد،
هیچ عکسی از امام پاره نمی شود،
هیچ کس علیه اصل ولایت فقیه، شعار مرگ نمی دهد،
هیچ یک از بچه های بسیج و نیروی انتظامی شهید یا مجروح نمی شوند،
هیچ رسانه ضد انقلابی، نظام امانت دار جمهوری اسلامی را به تقلب و خیانت متهم نمی کند،

راستش را بخواهید همه ی ما به نوعی برای حفظ امنیت و آرامش جامعه و خودمان، به هاشمی رای داده ایم، آرایی متفاوت از جنس تحمل کردن، تا بغض گلوی رهبرمان را نفشارد و در نماز جمعه ای دیگر مانند نماز جمعه ی سال ۸۸، خطاب به امام زمانش نگوید: ای سيد و مولاي من! من جان ناقابلي دارم، جسم ناقصي دارم و اندک آبرويي دارم که اين را هم خود شما داديد که همه اين ها را فداي انقلاب و نثار شما مي کنم. سيد ما و مولاي ما، براي ما دعا کن که صاحب اين انقلاب شمايي.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام
    ایشان مطلبی را فراموش کردند که اضافه می شود

    و هیچ هرزه زبان یاوه گو و لاتی در خانه ای که به اسم ملت است به خادمان ملت امثال دکتر ظریف و دکتر صالحی

    که انصافآ با شخصیت یک مسلمان عمگرا و با منطق وعقلانیت موجب شدند قدرت های جهانی در مقابل ملت برزگ

    ایران سر تعظیم فرود آوردند *خائن نمی گویدو ایشان را تهدید به مرگ نمی کند

  2. با بررسي رسانه هاي اصولگرا و مخصوصا جبهه پايداري ، مشخصه كه نميخان به دلايل عمده و و اساسي آراي اين دوره نگاه كنن (هر چند به اين دلايل آگاهي دارن ). منطقا با توجه به رد صلاحيت ها انتظار يك مجلس با اكثريت لا اقل در جناح اصلاح طلب وجود نداشت ، اميدواري اصلاحات به حضور حداكثري مردم و اعتماد اونها بسته شده بود تا لااقل مجلسي چند طيفي شكل بگيره.همه ميدونن كه حتي داخل يك حزب هم بين اعضا اتفاق نظر وجود نداره ، اما دليل اصلي ائتلاف طيفي از اصولگرايان با اصلاح طلبان در واقع تلاشي در جهت نجات كشور از رفتارهاي غيرعقلاني و منفعت گرايانه بود . در برخي حوزه ها مطلقا اصولگريايان پيروز شده اند ، اصلاح طلبان اين امر را پذيرفته اند و به راي مردم احترام گذارده اند ، اما جناح رقيب پيروزي اصلاح طلبان در برخي حوزه ها را نمي خواهد از منظر حقيقت ببيند. نمونه آن مطلب آقاي رسايي است كه دور از انصاف و واقع بيني است . اگر ايشان و جبهه پايداري غير از اين رفتار كنند بايد تعجب كرد .حيات آنان با تنش آفريني گره خورده و…

  3. تو يكى برو شكر خداكن و ممنون اربابت جناب جنتى باش كه ردصلاحيت شدى والا مردم همچين تودهنى ميزدن كه نتونى از این دست حرف ها سر هم كنى پس لطفا […]

  4. جناب رسایی کلا اهل شعرگویی بودن و هستن. من که عاشق شعرهاشون هستم، سبک سس هم افاضه میفرماین!

  5. برا در ! قبول بفرمایید مردم در تنها عر صه ای که اجازه اظهار نظر یافتند …گفتند نظر ملت به آقای هاشمی و یارانش نزدیکتره ! فتامل !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا