خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش روسیه به انتقادات از ضمانت‌خواهی برجامی

وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای درباره انتقادات در مورد مانع‌تراشی در مسیر مذاکرات احیای برجام تأکید کرد که این مذاکرات احیای برجام بدون تعویق و طبق روال گذشته ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس و به نقل از خبرگزاری روسی «ریانووستی»، وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود تأکید کرد که مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای با ایران طبق روال در حال پیشروی است و هیچ‌گونه تأخیری در این فرایند ایجاد نشده است.

وزارت خارجه روسیه در این خصوص توضیح داد: «کار بر روی برخی جنبه های توافق آتی برای احیای “توافق هسته‌ای” ادامه دارد. متن توافق هنوز در مورد مسائل باقی مانده بین ایالات متحده و ایران در حال تنظیم است و شماری از مذاکره‌کنندگان تصمیمات سیاسی درباره تأیید متن نهایی توافق گرفته‌اند. با اینحال انواع تأخیر در این روند غیرممکن است».

وزارت خارجه روسیه همچنین در ادمه افزود که روسیه با این حقیقت پیش می‌رود که «مسیر احیای مؤثر اجرای برجام در سایه احیای توازن بین عناصر هسته‌ای و اقتصادی “توافق” است به طوریکه در راستای منافع تمامی طرف‌ها باشد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. منفعت روسیه در این مذاکرات، همانا جلوگیری از هسته ای شدن ایران است ولاغیر، این هدف نهایی از این مذاکرات بود و قرار نبود مسأله تحریم روسیه قاطی این توافق شود، حرف مفت می زنید، حمله احمقانه می کنید، قصد مفت بری دارید، و نمی فهمید که روسیه، دوران اتحاد جماهیر شوروی را پشت سر گذاشته و اکنون تنها روسیه است با مقادیر زیاد اسلحه از همه نوع آن، اما این کافی نیست، ترس از سلاح هم حدی دارد و وقتی بخواهید از کوپن تان بیشتر حرف بزنید بالاخره تو دهنی خواهی خورد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا