خرید تور تابستان

نامی گشت؛ بهترین مرجع رزرو تورهای داخلی

امکان ندارد که ایرانی باشید و ایرانگردی را دوست نداشته باشید و جای‌ جای سرزمین مان را به کمک تورهای گردشگری داخلی نشناسید؟ شهرهای مختلف ایران گردشگران را از آن‌ سوی آب‌ ها به سمت خود می ‌کشاند و جاذبه‌ های هیجان انگیزش علاقه ‌مندان بسیاری را شیفته خود می کند. سرزمین چهارفصل و زیبای ایران با جاذبه های بی شمار و پهناوری که در خود جای داده است، فرصتی است برای طراحی و برنامه ریزی تورهای داخلی ایرانگردی برای همه شهرها و نقاط مختلف، خوشبختانه بخش تورهای داخلی آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان، تورهای متنوع و گسترده ‌ای را برای مسیرهای متنوع فراهم آورده است. در ادامه به معرفی محبوب ترین آنها می پردازیم.

تور قشم

جزیره قشم از مقاصد گردشگری جنوب ایران است که در استان هرمزگان و تنگه هرمز قرار گرفته است. تور قشم از جمله محبوب ‌ترین تورهای داخلی ایران است و به دلیل جاذبه های گردشگری قشم که تنوع زیادی دارند، این جزیره به یکی از قطب‌ های گردشگری جنوب ایران بدل شده است. در مقایسه با جزیره‌ هایی که در خلیج فارس قرار دارند، قشم بزرگترین جزیره ایران محسوب می ‌شود و بیشترین سواحل را دارد. به دلیل بی ‌نظیر بودن و خاص بودن جاذبه های گردشگری قشم، این جزیره به مقصد عجایب هفتگانه شهرت یافته است. پکیج های مسافرتی زیادی در آژانس‌ های مسافرتی برای رزرو تور قشم وجود دارد که عبارت ‌اند از: تور هوایی قشم، تور زمینی قشم، تورهای قشم با استفاده از اتومبیل شخص یا قطار و اتوبوس.

در آخر تور قشم از تهران به دلیل تعداد زیاد برگزاری از مبدا تهران یکی از ارزانترین و اقتصادی ‌ترین تورهای داخلی به این جزیره برای تجربه سفری عالی است. ایرلاین ‌هایی نظیر ایران ایر، آسمان، قشم ایر، آتا و… شرایط پرواز تور قشم از تهران و شهرستان ها را مهیا کرده اند و همچنین در روز پروازهای تهران – قشم حدودا نزدیک به 20 تا هستند که به همین علت امکان برگزاری تورهای لحظه آخری قشم از تهران را به نسبت دیگر شهرها به مراتب بیشتر است. مدت پرواز مستقیم تهران – قشم حدود 1 ساعت و 40 دقیقه هست که مسافرین در این پرواز مسافت 600 کیلومتری را طی می ‌کنید.

ضمنا مهم است بدانید که امکان دارد این مدت زمان پرواز در شرایط آب و هوایی متفاوت افزایش یا کاهش پیدا کند. در ادامه تور قشم ارزان و تور قشم لحظه آخری تنها از برخی شهرهای کشورمان از جمله تور قشم از مشهد، از اصفهان، از شیراز، از تهران، از تبریز و… برگزار می‌ شود. همچنین شما می توانید آفر تور قشم ارزان قیمت را از اصفهان، از شیراز، از مشهد و از تهران نیز خریداری نمایید.

تور مشهد

مشهد بعد از تهران دومین شهر پهناور ایران بشمار می رود و در تمام طول سال تورهای مشهد برای متقاضیان برقرار می باشد و همیشه جمعیت زیادی از مسافران را می ‌توانید در مشهد شاهد باشید. در ضمن شهر مشهد مقدس قطب اصلی گردشگری زیارتی ایران است و بیشتر تورهای مشهد با هدف سفرهای زیارتی برگزار می ‌شوند. لازم به ذکر است که بدانید رزرو تور مشهد با هواپیما از تهران و سایر شهرها از آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان امکان پذیر است. درست است که تور مشهد از مبدا تهران به علت تعداد زیاد پروازها در این مسیر دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر شهرها می باشد، اما در سایت این مجموعه مسافرتی قیمت های ارائه شده از مبدا تهران است ولی به درخواست شما مسافران عزیز از مبدا سایر شهرهای ایران مثلا از اصفهان، از شیراز، از رشت و… نیز انجام گرفته و شما میتوانید با مشورت با مشاوران تور مشهد این آژانس از قیمت نهایی این تورها آگاهی یابید.

همچنین تور لحظه آخری مشهد انتخاب هوشمندانه ‌ای برای زائرینی می باشد که به دنبال تهیه تورهای ارزان و مقرون‌ به ‌صرفه مشهد مقدس هستند. مجموعه مسافرتی نامی گشت همواره تلاش نموده تا بتواند با ارائه تورهای متنوع مشهد مقدس تمامی سلیقه گردشگران و زائرین را پوشش دهد. خوب در خصوص این سوال مهم باید بگوییم که خیالتان راحت باشد چرا که امکانات تورهای لحظه آخری مشهد مانند تورهای معمولی است و هیچ تفاوتی ندارد و در واقع تور لحظه آخری همان تور معمولی است که ظرفیت آن پر نشده و با قیمت پایین تری ارائه می شوند.

این را بدانید که تورهای مشهد دقیقه نودی از کیفیت پایین‌ تری برخوردار نیستند و امکانات این تورها با تور معمولی یکسان می باشد. در واقع تور مشهد ارزان و لحظه آخری توری است که زمان حرکت آن نزدیک است و با توجه به اینکه این تورها در زمان حرکت کامل تکمیل نشده ‌اند و هنوز جای خالی دارند؛ به همین دلیل قیمت آن در بعضی مواقع تا 50 درصد کاهش یافته است. دلیل قیمت پایین این تورها، کیفیت آن‌ها نیست. زیرا از لحاظ کیفیت و امکانات هیچ تفاوتی با تور عادی ندارند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا