خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایمالز، اولین وب سایت مقایسه قیمت کالا در ایران

رپورتاژ آگهی

این روزها خرید اینترنتی آسان‌تر و به‌صرفه‌تر از گذشته شده است. با وجود سایت‌های مقایسه قیمت می‌توان در زمان کوتاه، به تمام محصولات و کالاهای مختلف در فروشگاه‌های اینترنتی دسترسی داشت و با مقایسه قیمت‌ها، خرید ارزان‌تر و بهینه‌تری را تجربه کرد. این تجربه در سایت ایمالز، به‌دلیل عملکرد و امکانات متنوع این پلتفرم، آسان‌تر و قابل‌اطمینان‌تر است. در مطالب پیش‌روی، عملکرد و مزایای خرید از سایت مقایسه قیمت  emalls.ir و همچنین مزایای فروش در این پلتفرم جستجوگر کالا را بیان کرده‌ایم.

عملکرد سایت جستجوی کالا و مقایسه قیمت ایمالز (emalls)

به احتمال قوی، شما نیز بارها در خریدهای اینترنتی، عبارت مقایسه قیمت محصولات مختلف، مانند مقایسه قیمت لپ‌تاپ و کامپیوتر، مقایسه قیمت لوازم یدکی خودروها یا مثلا مقایسه قیمت لوازم خانگی را جست‌وجو کرده باشید. در چنین وضعیتی، گوگل بهترین سایت‌های مقایسه قیمت که درواقع موتورهای جستجوگر کالا هستند را به شما نمایش می‌دهد. «ایمالز» همیشه در لیست اولین‌ پیشنهادات گوگل برای کاربران قرار می‌گیرد؛ چراکه این سایت در جست‌وجو و مقایسه آسان قیمت کالا، جوانب زیادی را درنظر گرفته است.

رابط کاربرپسند، جست‌وجوی آسان محصولات

سایت ایمالز رابط کاربری ساده و قابل‌درکی دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون زحمت، در بین صفحات سایت حرکت کنند. جست‌وجوی نام، مدل یا برند کالا در یک نوار جست‌وجوی بزرگ و واضح در اختیارتان قرار می‌گیرد و در کسری از ثانیه، لیست متنوعی از محصولی که جست‌وجو کرده‌اید به شما نمایش داده می‌شود. علاوه‌بر نوار جستجوگر، دسته‌بندی‌های محصولات با عنوان و آیکون‌های گرافیکی جذاب، دسترسی به صفحات موردنظر را برای‌تان آسان‌تر می‌کند.

محدوده محصول جامع

ایمالز برای پاسخگویی به نیازهای طیف وسیعی از خریداران، مجموعه گسترده‌ای از محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهد. کافیست روی آیکون‌های موجود در صفحه کلیک کنید تا به لیست کامل محصولات آن دسته‌بندی دسترسی داشته باشید. بدین‌ترتیب، می‌توانید هرکالایی که به‌دنبال خرید آن هستید را پیدا کرده و قیمت‌ها را به‌آسانی مقایسه کنید.

دسترسی به جدیدترین مدل‌های هر محصول و هر برند

مدل‌ها و قیمت محصولات مختلف به‌طور دائم در حال تغییر است. سایت ایمالز با یک سیستم به‌روزرسانی قدرتمند، به کاربران اطمینان می‌دهد که شاهد جدیدترین مدل‌های هر محصول و برند هستند و قیمت‌ها نیز به‌صورت دقیق و لحظه‌ای درج شده است.

فیلتر و مرتب‌سازی

در سایت جستجوی کالای ایمالز، امکان شخصی‌سازی نتایج جست‌وجو با استفاده از گزینه‌های فیلترینگ و مرتب‌سازی پیشرفته فراهم شده است. برای مثال، اگر به‌دنبال خرید تلویزیون در رنج قیمت 26 تا 31 میلیون هستید، کافیست از قسمت فیلتر قیمت، محدوده قیمتی مدنظر خود را وارد کنید و سپس به لیستی از تلویزیون‌های در آن رنج قیمت دسترسی داشته باشید.

گزینه‌های فیلترینگ در ایمالز بسیار متنوع هستند. شما می‌توانید محصول موردنظر خود را براساس برند، ارزان‌ترن، گران‌ترین، جدیدترین، فروش نو، دست دوم، اقساطی، پربازدیدترین‌ها، محبوب‌ترین ازنظر رتبه‌بندی مشتریان و… جست‌وجو کرده و انتخاب و خرید را برای خود آسان‌تر کنید.

نظرات و رتبه‌بندی مشتریان درمورد هر محصول

بسیاری از ما در پروسه انتخاب کالا و محصولات، به نظر دیگران، به‌ویژه مصرف‌کنندگان کالای موردنظرمان، اهمیت زیادی می‌دهیم. سایت ایمالز با درک این موضوع، بخش نظرات مشتریان را در پلتفرم خود گنجانیده است. استفاده از تجربیات خرید دیگران و رتبه‌بندی کالا از دیدگاه مشتریان، به کاربران در تصمیم‌گیری آگاهانه براساس بازخورد معتبر کمک می‌کند.

اعلان‌ها و اطلاع‌رسانی‌های قیمت

ایمالز در جهت کمک‌ به کاربران برای خریدی مطمئن و مقرون‌به‌صرفه، بخش هشدارها و اعلان‌های قیمت را به پلتفرم‌های خود (سایت و اپلیکیشن) افزوده است. بدین‌ترتیب، می‌توانید هشدارهایی را برای محصولات خاص تنظیم کنید و هنگامی که قیمت آن محصول به آستانه مدنظر کاهش یابد، به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. بااین‌اوصاف، کاربران ایمالز از امکان خرید ارزان محصولات بهره‌مند خواهند شد.

سازگاری صفحات با موبایل و تبلت

امروزه، گوشی‌های هوشمند رایج‌ترین وسیله ارتباطی افراد با دنیای اینترنت هستند. خرید از سایت ایمالز برای کاربرانی که فقط با گوشی وارد اینترنت و گوگل می‌شوند، هیچ‌گونه دشواری ندارد؛ چراکه این سایت به‌صورت واکنش‌گرا و بهینه طراحی شده است و حتی در صفحات کوچک موبایل، تجربه مرور یکپارچه و روان را به کاربر می‌دهد.

امن و قابل‌اعتماد

امنیت از مهم‌ترین دغدغه‌های خرید اینترنتی است. ازآن‌جایی‌که کاربران هنگام خرید اطلاعات شخصی و مالی خود را ارائه می‌دهند، مهم است که به سایت فروشنده اعتماد داشته باشند. سایت مقایسه قیمت ایمالز با اجرای تدابیر امنیتی قوی و مشارکت با خرده‌فروشان مورداعتماد، تجربه خرید مطمئن را برای کاربران فراهم می‌کند. این پلتفرم جست‌وجو و مقایسه قیمت کالا، فقط فروشگاه‌هایی که دارای مجوز اینماد هستند را تأیید صلاحیت می‌کند. البته، گفتنی است که ملاک احراز مجوز ایمالز برای فروشگاه‌ها، مشاهده لوگوی اینماد و مشاهده اطلاعات مجوز است و مسئولیتی در برابر هرگونه تخلف و جعل مجوز فروشگاه‌ها ندارد.

مزایای سایت ایمالز برای خریداران

در عصر کنونی که خرید آنلاین محصولات تقریبا جای خریدهای سنتی را گرفته است، هر روز بر تعداد کسب‌وکارهایی که به حوزه اینترنت و به‌ویژه دنیای وب روی می‌آورند افزوده می‌شود. این کسب‌وکارها ضمن سودآوری چندین برابر، در رقابت با یکدیگر قیمت‌ محصولات و خدمات را پایین می‌آورند و کیفیت را بالا می‌برند. خریداران باهوش با مراجعه به بهترین سایت‌های مقایسه قیمت، ضمن آشنایی با برندهای مختلف، خریدی مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهند کرد. به‌طورکلی، مزایای خرید مقایسه‌ای برای خریداران به شرح است.

  • امکان تصمیمات آگاهانه
  • بهترین معاملات
  • اطلاع از قیمت‌های لحظه‌ای بازار
  • دسترسی به طیف وسیعی از گزینه‌ها
  • ارزیابی کیفیت محصول

مزایای ثبت‌نام فروشگاه در ایمالز، مزیت ایمالز برای فروشندگان

امروزه رشد در مسیر تجارت آنلاین به برندسازی و افزایش فروش نیاز دارد. موتور جست‌وجوی کالای ایمالز این امکان را برای فروشگاه‌های اینترنتی کوچک و بزرگ فراهم می‌کند تا بیشتر دیده شوند و با افزایش بازدید به مشتریان و فروش بیشتر دست یابند. فضای رقابتی فروش در سایت ایمالز ممکن است منجر به تعدیل قیمت‌ها می‌شود و این موضوع برای فروشندگان چندان خوشایند نیست؛ اما اگر این رقابت درزمینه افزایش کیفیت و ایجاد ایده‌های خلاقانه فروش نیز صورت گیرد، فروش و درنتیجه سود بسیار زیادی را برای فروشندگان، حتی کسب‌وکارهای تازه‌کار، به ارمغان می‌آورد. ایمالز بدون دخالت در سازوکار فروش و برندینگ، به کسب‌وکارها برای دیده‌شدن کمک شایانی می‌کند.

خرید و فروش در ایمالز، بستری مفید برای همه

با تفاصیلی که بیان شد، سایت مقایسه قیمت emalls.ir هم برای خریداران و هم برای فروشندگان مزایای زیادی دارد. این پلتفرم جستجوگر کالا مجموعه کاملی از جدیدترین محصولات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و امکان مقایسه قیمت‌ها را برای آن‌ها آسان می‌کند و ازطرفی، فرصتی مناسب برای فروشگاه‌های اینترنتی است تا اعتماد و نظر مشتریان را به خود جذب کنند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا