خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش صداوسیما به عکس منتشرشده از حضور وحید جلیلی در ستاد سعید جلیلی

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما به عکس منتشرشده از حضور وحید جلیلی، قائم مقام این سازمان در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی واکنش نشان داد و توضیحاتی ارائه کرد.

محمدصالح مفتاح در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت:

آقای وحید جلیلی در زمان انتخابات مرخصی بودند و در جلسات ستاد انتخابات و جلسات تصمیم‌گیری‌های مربوط به انتخابات حضور نداشتند.

حتی نظرسنجی‌های محرمانه که در مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما تولید می‌شد به سرعت در اختیار نامزدها قرار می‌گرفت که شائبه رانت نداشته باشد.

صداوسیما، ساختمان شیشه‌ای است و هر فعالیت جانبدارانه به سرعت آشکار می‌شود.

در دهه هفتاد رئیس سازمان برادر یک نامزد بوده و در دوره‌هایی مسئولین سازمان در ستاد نامزدها بودند و در دوره گذشته عضو کمیسیون تبلیغات برادر یک نامزد بود. عملکرد سازمان را نمی‌توان با این ادعا بررسی کرد.

طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ترتیب و تنظیم برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما با کمیسیون بررسی تبلیغات است که زیر نظر هیات اجرایی مرکزی فعالیت می‌کند و هدفش تامین عدالت انتخاباتی و بهره‌مندی برابر نامزدهای انتخاباتی است. صداوسیما تنها یکی از اعضای این کمیسیون است.

اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست جمهوری وزیر کشور، دادستان کل کشور، رئیس یا عضو شورای نظارت بر صداوسیما، دبیر هیات اجرایی مرکزی و رئیس صداوسیما است و شورای نگهبان هم در این کمیسیون یکی عضو ناظر دارد.

این کمیسیون بر عملکرد صداوسیما نظارت دارد و در صورت تحقق بی‌عدالتی مداخله میکند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا