خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ثبت‌ نام و آموزش صرافی coinex در کوینکس هلپ

رپورتاژ آگهی

با ترند شدن معاملات ارزهای دیجیتال و عدم ارائه خدمات توسط صرافی‌ها و پلتفرم‌های مالی بین‌المللی به کاربران ایرانی، بیشتر معامله‌گران ایرانی همواره به‌دنبال یک پلتفرم جایگزین برای انجام معاملات خود هستند. پس از این‌که بایننس کاربران ایرانی را تحریم کرد، کاربران به‌دنبال پلتفرمی بودند که در عین داشتن امنیت بالا، خدمات خوبی ارائه دهد و از ایرانیان پشتیبانی کند.

کوینکس یکی از صرافی‌های مالی محبوب در بین کاربران مبتدی و حرفه‌ای ایرانی است که در طی این سال‌ها با ثابت ماندن قوانین خود، جایگاه خوبی در میان صرافی‌ها و پلتفرم‌های مالی پیدا کرده است و در کشورهایی مانند ترکیه، روسیه، برزیل، آرژانتین و… انتخاب اول کاربران بوده است. اگر شما هم به‌دنبال یک صرافی امن با خدمات مالی متنوع هستید که از کاربران ایرانی هم پشتیبانی کند، در این راهنما با آموزش ثبت‌نام در صرافی coinex، همراه ما باشید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی coinx

اگر شما هم جزو کاربران مبتدی کریپتو هستید و یا قصد دارید دارایی‌های خود را از یک صرافی، به صرافی امن‌تری که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد انتقال دهید، بدون شک کوینکس انتخاب ایده‌آلی برای شماست. برای ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در این صرافی، می‌توانید از مقالات آموزشی کوینکس‌هلپ کمک بگیرید. 

کوینکس‌هلپ درواقع یک وب‌سایت معتبر است که نحوه استفاده از صرافی coinex، از ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری گرفته تا نحوه انجام معاملات، واریز و برداشت را با زبانی ساده به کاربران ایرانی آموزش داده است. برای ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در صرافی coinex می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

 1. در مرحله اول وارد وب‌سایت رسمی CoinEx شوید و روی گزینه [Sign Up] در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

 2. پس از وارد شدن به صفحه ثبت‌نام، [ایمیل] و [رمز عبور] خود را وارد کنید، [کد رفرال را در صورت وجود وارد کنید] و سپس روی گزینه [sign up] کلیک کنید.

توجه: آدرس ایمیل شما به‌ حساب coinex شما متصل می‌شود؛ بنابراین، مطمئن شوید آدرس ایمیلی که وارد می‌کنید، امن و درست است. رمز عبور انتخابی شما نیز باید ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد تا سطح امنیتی بالایی داشته باشد.

3. در این مرحله [Email Verification Code] یا کدی که از سمت صرافی به شما ایمیل می‌شود را وارد و روی [Confirm] کلیک کنید.

4. پس از انجام مراحل فوق، فرایند ثبت‌نام شما تکمیل می‌شود و با وارد کردن ایمیل و رمز عبور، می‌توانید وارد حساب کاربری شوید و معاملات خود را شروع کنید.

صرافی بزرگ coinex چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

کوینکس یک صرافی رمزنگاری بین‌المللی معتبر است که فرایند انجام معاملات رمزنگاری را به‌طرز غیرقابل‌باوری آسان کرده است. این صرافی که از ۱۵ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند، طیف گسترده‌ای از خدمات، ازجمله معاملات نقطه‌ای، معاملات آتی، معاملات حاشیه، امور مالی ارز دیجیتال و تجارت استراتژیک را ارائه می‌دهد. Coinex خدمات مربوط به واریز، برداشت و انجام معاملات را با کاربری آسان، ایمن و قابل‌اعتماد برای ۴ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور ارائه می‌دهد و می‌توان آن را یک صرافی معتبر با عملکرد فوق‌العاده معرفی کرد. اگر شما هم به‌عنوان کاربر جدید قصد ثبت‌نام در این صرافی و استفاده از خدمات آن را دارید، می‌توانید به وب سایت کوینکس‌هلپ که مرجع آموزش صرافی coinex است، مراجعه کنید و در این رابطه آموزش‌های لازم را دریافت کنید.

صرافی کوینکس همچنین دارای بخش‌های مجزا و اختصاصی برای رمزارز محبوب بیت‌کوین و استیبل کوین‌هایی مانند تتر است و امکان دسترسی و معامله به بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال را فراهم می‌کند. این صرافی با رکورد صفر تصادف و ارائه اپلیکیشن کاربرپسند، عملکرد سریع، فرایندهای واریز و برداشت یکپارچه، توجه کاربران زیادی را در سراسر جهان جلب کرده است. صرافی CoinEx که به چندین زبان زنده دنیا خدمات خود را ارائه می‌دهد، همیشه کاربران را در اولویت قرار داده است و هدف آن ارائه تجربیات دلپذیر در حین انجام معاملات ارزهای دیجیتال برای کاربران در سراسر جهان است.

 صرافی coinex چه ویژگی‌های دارد؟

کوینکس طیف وسیعی از گزینه‌ها و ویژگی‌های معاملاتی را ارائه می‌دهد که این قابلیت، آن را به یک پلتفرم جذاب برای تمامی معامله‌گران ارزهای دیجیتال، چه مبتدی و چه حرفه‌ای تبدیل کرده است. برای آشنایی بیشتر با مزایا و ویژگی‌های صرافی coinex و همچنین دسترسی به آموزش‌های این صرافی و نحوه استفاده از خدمات آن، می‌توانید به وب‌سایت کوینکس‌‌هلپ مراجعه کنید و از مقالات معتبر و جامع آن بهره‌مند شوید. ازجمله این ویژگی‌ها و مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه طیف وسیع و گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال برای معاملات: صرافی CoinEx دارای بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال در بیش از ۱۱۰۰ بازار مبادلات ارزهای دیجیتال است. این تنوع شامل طیف گسترده‌ای از آلت‌کوین‌ها نیز می‌شود که یافتن آن‌ها در صرافی‌ها ‌و پلتفرم‌های مالی دیگر ممکن است دشوار باشد.
  • ارائه معاملات نقطه‌ای، مارجین و آتی: کوینکس علاوه‌بر معاملات اولیه نقطه‌ای و مارجین، معاملات آتی و قراردادهای دائمی را نیز ارائه می‌دهد. این صرافی همچنین امکان انجام معاملات با اهرم ۱۰۰ برابری را نیز ارائه می‌دهد، که برای معامله‌گران باتجربه‌تر که به‌دنبال ریسک بیشتر هستند، گزینه جذابی محسوب می‌شود.
  • کارمزدهای معاملاتی کوینکس: کارمزدهای معاملاتی ارز دیجیتال در صرافی coinex رقابتی است، اما ممکن است کمی بیشتر از سایر صرافی‌های معروف جهانی باشد. ساختار کارمزد این صرافی براساس سطوح VIP و سطوح ایجاد بازار که به دارایی‌های CET و حجم معاملات کاربران بستگی دارد، تعیین می‌شود.
  • اپلیکیشن موبایل: کاربران می‌توانند اپلیکیشن CoinEx را از گوگل‌پلی برای سیستم اندروید یا اپ‌استور سیستم iOS دانلود کنند. کوینکس همچنین یک اپلیکیشن موبایلی با رابط کاربری عالی را نیز ارائه می‌دهد که امکان انجام معاملات در هر زمان و مکانی را فراهم می‌کنند.
  • تأیید غیراجباری KYC: صرافی CoinEx بر حفظ حریم خصوصی تأکید می‌کند و برای انجام معاملات و سپرده‌ها، به تأیید KYC اجباری نیاز ندارد و کاربران می‌توانند فقط با یک ایمیل معتبر در این صرافی ثبت‌نام و فعالیت‌های تجاری خود را شروع کنند.
  • ابزارهای معاملاتی پیشرفته: صرافی CoinEx همچنین معاملات متنوعی مانند معاملات حاشیه‌ای یا مارجین را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای معامله‌گران با‌تجربه بسیار ایده‌آل باشد.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتریان: کوینکس امکان پشتیبانی شبانه‌روزی مشتریان را از طریق ایمیل و ربات چت فراهم کرده است. این صرافی همچنین در رسانه‌های اجتماعی حضور فعالی دارد و به‌روزرسانی‌های خود را از طریق پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند ایکس (توییتر سابق)، فیس‌بوک و اینستاگرام اطلاع‌رسانی می‌کند.

نتیجه گیری

صرافی Coinex، یک صرافی مشهور و شناخته‌شده در حوزه ارزهای دیجیتال است که در دسامبر ۲۰۱۷ تأسیس شد. اعضای اصلی این صرافی از برترین سازمان‌های اینترنتی و مالی در جهان و از متخصصان و پذیرندگان اولیه ارزهای دیجیتال هستند که دانش زیادی در این زمینه دارند. این صرافی با زیرساخت‌های بسیار امنی که دارد، تجربه قابل‌اعتماد و مؤثری را در پروسه انجام معاملات رمزنگاری برای کاربران فراهم کرده است. صرافی کوینکس درحال‌حاضر از چندین زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و درحال ارائه خدمات تجارت کریپتو با صدها نوع ارز دیجیتال و آلت‌کوین به ۱۰۰ کشور مختلف، ازجمله ایران است. به‌ همین دلیل، به‌عنوان یکی از صرافی‌های محبوب در بین کاربران ایرانی شناخته می‌شود. اگر شما هم جزو کاربران جدید این صرافی هستید، می‌توانید آموزش‌های موردنیاز دررابطه با coinex را از وب‌سایت کوینکس‌هلپ و مقالات معتبر آن دریافت کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا