خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مقایسه خودرو برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک، کدام را بخریم؟

رپورتاژ آگهی

مقایسه خودرو برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک، به عنوان جذاب‌ترین مقایسه‌ای است که توسط شرکت پارس خودرو به بازار ارائه شده است. دو خودرو با ویژگی‌ها و مشخصات فنی متفاوت ارائه می‌گردد که انتخاب را برای مشتریان سخت‌تر کرده است. اما پس از مقایسه دقیق این دو، فرد متناسب با شرایط و نیاز خود می‌تواند از بین این دو هاچ‌بک، گزینه بهتری را برای خرید انتخاب کند. در صورت نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد هر محصول و آشنایی با شرایط فروش اقساطی خودرو، می‌توانید با کارشناسان کیان خودرو ارتباط بگیرید.

مقایسه خودرو برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک

رنو ساندرو و برلیانس H320 دو خودروی هاچ‌بک محبوب در بازار ایران هستند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. هر دو خودرو توسط کمپانی پارس خودرو به بازار ارائه شده‌اند؛ به همین جهت، جزو خودروهای لوکس با امکانات متعدد محسوب نمی‌شوند.

پلتفرم کلی رنو ساندرو تفاوت چندانی با خودروی ال ۹۰ ندارد، اما از لحاظ ظاهر کاملاً متفاوت است. این خودرو در دو مدل مجهز به جعبه‌دنده دستی یا گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

برلیانس H320 نسخه هاچ‌بک برلیانس است که به واسطه طراحی ظاهری زیبا و امکانات رفاهی متعدد، مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته است و در حال حاضر به صورت اتوماتیک به بازار ارائه می‌گردد.

مقایسه طراحی برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک

در رقابت تنگاتنگ هاچ‌بک‌های اقتصادی بازار ایران، طراحی ظاهری و داخلی خودروها یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب مشتریان است.

با مقایسه طراحی برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک، در می‌یابیم که کابین خودرو برلیانس H320 با استفاده از خطوط منحنی و مواد با کیفیت‌تر، فضای دلنشین‌تری را برای سرنشینان فراهم کرده است. همچنین، طراحی کنسول مرکزی، غربیلک فرمان و ادوات داخلی بسیار جذاب‌تر از رنو ساندرو است.

اما هر دو خودرو در متریال داخلی از پلاستیک خشک استفاده کرده‌اند که کیفیت کلی مواد به کار رفته چندان رضایت‌بخش نمی‌باشد. با این بررسی، پی به علت استقبال از فروش اقساطی برلیانس H320 که در مجموعه کیان خودرو ارائه می‌گردد، می‌بریم.

مقایسه فنی برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک

عملکرد فنی خودروها یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب مشتریان است. برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک هر دو از پیشرانه‌های 1.6 لیتری بهره می‌برند؛ اما تفاوت‌هایی در مشخصات فنی و عملکرد آن‌ها وجود دارد که در انتخاب نهایی بسیار مؤثر است.

برای درک بهتر، مقایسه فنی برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک را در یک جدول انجام می‌دهیم.

مشخصات فنیرنو ساندرو اتوماتیکبرلیانس H320 اتوماتیک
نوع موتور4 سیلندر خطی4 سیلندر خطی
حجم موتور (سی‌سی)15981649
حداکثر قدرت (اسب بخار)105114
حداکثر گشتاور (نیوتن‌متر)140154
نوع سوختبنزینبنزین
استاندارد آلایندگییورو 5یورو 5
گیربکساتوماتیک 4 سرعتهاتوماتیک 4 سرعته
شتاب صفر تا صد (ثانیه)10.5-11.512.1-13.1
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت)170170
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر در هر 100 کیلومتر)6.7-8.37.6-7.8

افرادی که در خودرو به دنبال مصرف سوخت کمتر، شتاب بهتر و عملکرد مطمئن‌تر هستند، قطعاً به دنبال طرح فروش اقساطی رنو ساندرو اتوماتیک می‌باشند. اما اگر قدرت بیشتر و طراحی جذاب‌تر را می‌پسندید، می‌توانید از فروش اقساطی برلیانس H320 که در کیان خودرو عرضه می‌شود، استفاده کنید.

مقایسه ایمنی برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک

یک عامل بسیار مهم در انتخاب خودرو، مسئله ایمنی آن است. هرچند هر دو خودرو به تجهیزات ایمنی پایه مجهز هستند، اما تفاوت‌هایی در ساختار کلی و نتایج تست‌های ایمنی آن‌ها وجود دارد که مقایسه ایمنی برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک را ضروری می‌کند.

رنو ساندرو بدنه مستحکم‌تری داشته و نتایج تست‌های ایمنی موسسات معتبر مانند یورو NCAP را دارد. همچنین، مجهز به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع نیروی ترمز و سیستم کنترل پایداری می‌باشد.

برلیانس H320 به تجهیزات ایمنی پایه مانند کیسه هوا و سیستم‌های ترمز مجهز است. اما در مورد تست‌های ایمنی، اطلاعات دقیقی وجود ندارد. به دلیل ساختار بدنه مستحکم‌تر، رنو ساندرو اتوماتیک گزینه بهتری از لحاظ ایمنی برای خانواده‌ها است.

مقایسه امکانات رفاهی برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک

یک عامل مهم دیگر در تصمیم‌گیری برای خرید خودرو به‌صورت اقساطی، امکانات رفاهی و تجهیزات جانبی آن است. در مقایسه امکانات رفاهی برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک، درمی‌یابیم که هر دو خودرو نیازهای اولیه مشتریان را دارند، اما چند تفاوت در سطح امکانات و فناوری‌های آن‌ها وجود دارد. خودرو برلیانس از امکانات رفاهی بیشتر، سیستم صوتی بهتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر برخوردار است، اما رنو ساندرو امکانات محدودتری دارد.

مقایسه مصرف سوخت برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک

با توجه به افزایش قیمت بنزین طی سال‌های اخیر، مقایسه مصرف سوخت برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک به‌عنوان دو خودروی محبوب بازار ایران، ضرورت دارد.

سوخت ترکیبی دو خودرو برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک:

  • برلیانس H320: 7.6 لیتر (اتوماتیک)
  • رنو ساندرو اتوماتیک: 8.3 لیتر (اتوماتیک)

مقایسه تجربه رانندگی برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک

انتخاب بین برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک به عوامل مختلفی از جمله تجربه رانندگی بستگی دارد. هر دو خودرو ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که می‌تواند بر لذت رانندگی تأثیر بگذارد.

با مقایسه تجربه رانندگی برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک، درمی‌یابیم که رنو ساندرو به دلیل وزن کمتر، تنظیم دقیق‌تر گیربکس و سیستم تعلیق اسپرت، سواری چابک‌تر و اسپرت‌تری داشته و هندلینگ بهتر آن باعث پایداری در پیچ‌ها می‌شود.

برلیانس H320 با سیستم تعلیق نرم‌تر، راحتی بیشتری را ایجاد کرده و از طراحی داخلی مدرن‌تر و جذاب‌تری برخوردار است. پس بر اساس اولویت‌های شخصی خود، می‌توانید یا سواری اسپرت خودرو رنو ساندرو و یا برای بهره‌مندی از امکانات بیشتر، خودرو برلیانس H320 را انتخاب کنید. در هر صورت می‌توانید به مجموعه کیان خودرو برای خرید اقساطی خودرو مراجعه نمایید.

مقایسه قیمت برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک

قیمت یک عامل بسیار مهم در انتخاب نهایی خودرو است. در مقایسه قیمت برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک، درمی‌یابیم که هر دو خودرو در بازه قیمتی نسبتاً مشابهی قرار دارند؛ اما برخی از عوامل مانند سال تولید، کارکرد و شرایط بازار می‌تواند بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد. 

به‌طور کلی، رنو ساندرو به دلیل شناخته‌شده‌تر بودن و البته کیفیت ساخت بالاتر قطعات نسبت به برخی از مدل‌های برلیانس H320، قیمت بالاتری دارد. برای بررسی دقیق‌تر قیمت، بهتر است با کارشناسان کیان خودرو ارتباط بگیرید.

نتیجه‌گیری

مقایسه برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک برای انتخاب نهایی بسیار دشوار است؛ زیرا هر دو خودرو نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند و خرید خودرو بر اساس نیازها و اولویت‌های خریدار مشخص می‌شود. در مجموع، باید تمام بخش‌های فنی، طراحی داخلی و ظاهری، امکانات رفاهی و ایمنی مورد بررسی قرار بگیرند؛ و در نهایت، با بررسی دوام و هزینه‌های نگهداری، می‌توانید خودروی مناسب را انتخاب کنید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات کامل‌تر، می‌توانید با کارشناسان کیان خودرو در تماس باشید.

سوالات متداول

برلیانس H320 بهتر است یا رنو ساندرو اتوماتیک؟

انتخاب بین برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک به اولویت‌های شما بستگی دارد. اگر طراحی ظاهری جذاب و امکانات رفاهی بیشتر برایتان مهم است، برلیانس H320 گزینه بهتری است. اما اگر کیفیت ساخت بالا، دوام بیشتر و هزینه‌های نگهداری کمتر برایتان اهمیت دارد، رنو ساندرو انتخاب مناسب‌تری خواهد بود.

ارزش بازاری برلیانس H320 و رنو ساندرو اتوماتیک کدام یک بهتر است؟

با توجه به شهرت برند رنو، کیفیت ساخت و بازار قطعات یدکی، ارزش بازاری رنو ساندرو اتوماتیک نسبت به برلیانس H320 بیشتر است. برای اطمینان بیشتر از انتخاب نهایی و خرید قسطی خودرو، می‌توانید با کارشناسان کیان خودرو تماس بگیرید.

برچسب ها : خودرو,پارس خودرو,رنو

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا