خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فصل سوم جوکر ساخته نمی‌شود؟

خبرگزاری فارس درباره‌ی ساخته نشدن فصل سوم جوکر نوشت:

فیلیپس که با ساخت این دو فیلم جهت تازه‌ای به دنیای دی‌سی داد و «جوکر: جنون مشترک» تبدیل به اولین فیلم موزیکال ابر‌قهرمانی شده است، کار در این دنیا را برای دو فیلم جالب دانست و گفت: «من فکر می‌کنم هرچه لازم بود در این جهان بگوییم، گفتیم.»
در «جوکر: جنون مشترک» واکین فینیکس در نقش جوکر و لیدی گاگا در نقش هارلی کویین به ایفای نقش می‌پردازند. حالا با توجه به گفته‌های این کارگردان آمریکایی که شیر طلایی ونیز را در کارنامه خود دارد، نسخه فینیکس از شخصیت «جوکر» در فیلم‌های آینده دی‌سی حضور نخواهد داشت.
اگرچه این خبر ممکن است برای برخی ناامیدکننده باشد، اما در کل منطقی است که «جنون مشترک» پایان این مجموعه باشد زیرا که شخصیت «آرتور فلک» — نسخه‌ای اصیل از جوکر — در این مجموعه فیلم‌ها نه به مبارزه با بتمن می‌پردازد و نه به لقب «شاهزاده جنایت» می‌رسد. در واقع این جوکر، یک نابغه جنایتکار نیست.
می‌توان گفت که فیلم «جوکر» (۲۰۱۹) یک داستان مستقل بود و توانست هدف خود را به‌عنوان یک داستان با خاستگاه تراژیک برای یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های دی‌سی به سرانجام برساند. در پایان فیلم، آرتور به جوکر تبدیل شد و آینده‌اش مشخص به نظر می‌رسید. با این حال، به گفته منابع سینمایی عناصری در «جنون مشترک» وجود دارد که دلیل خوبی برای ساخت این دنباله است.
این فیلم به مجموعه جوکر این امکان را می‌دهد که یکی از پویاترین روابط دنیای دی‌سی را مورد بررسی قرار دهد. موزیکال‌بودن این دنباله نیز تجربه‌ای بی‌سابقه در فیلم‌های ابرقهرمانی پیش روی تماشاگرا قرار می‌دهد و همه نگاه‌ها به این خواهد بود که آیا «جنون مشترک» موفق خواهد بود یا نه.
مدیر جشنواره ونیز آلبرتو باربارا به تازگی در ستایش فیلم «جوکر: جنون مشترک» این فیلم را یکی از «جسورترین، شجاعانه‌ترین و خلاقانه‌ترین فیلم‌های اخیر سینمای آمریکا» دانست و سازنده‌اش را یکی از خلاق‌ترین کارگردانان حال حاضر دنیا خواند.
«زمانی که فیلم را در اوایل فوریه در لس‌آنجلس دیدم، چهار یا پنج نفر، از جمله فیلم‌نامه‌نویس اثر اسکات سیلور، در اتاق حضور داشتیم. ما شگفت‌زده بودیم و در پایان، دهان‌مان [از حیرت] باز مانده بود.» باربارا گفت و تاکید کرد «جوکر: جنون مشترک» از فیلم قبلی «تاریک‌تر» است.
باربارا که باسابقه‌ترین مدیر جشنواره ونیز محسوب می‌شود، بازی فینیکس در «جوکر: جنون مشترک» را ستود و گفت او اجرای «واقعا برجسته‌ای» در این فیلم داشته است.
این فیلم قرار است در جشنواره بین المللی فیلم ونیز که از ٢٨ آگوست تا ٧ سپتامبر ۲۰۲۴ برگزار می شود در بخش مسابقه نمایش داده شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا