خرید تور تابستان

شبنامه‌ی انصاف- ۲۶ مهر| شهادت یحیی سنوار | فایل لو رفته‌ی ظریف دزدیده شده بود؟!

انصاف نیوز- شبنامه، چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳

یحیی سنوار شهید شد

ساعاتی قبل اسرائیلی‌ها خبر دادند که یحیی السنوار در حملاتشان کشته شده است؛ این خبر رسما توسط ارتش اسرائیل تایید شد.

فایل لو رفته‌ی ظریف و لیلاز دزدیده شده بود؟!

پس از ادعای رسایی درباره‌ی سخنان رئیس جمهور در جلسه با هیئت دولت، حسام الدین آشنا در توییتی نوشته بود «اگر آقای رسایی مطلبی را از قول آقای پزشکیان نقل کند؛ شما می‌پذیرید؟»

رسایی در واکنش نوشته کنایه‌ای زده و نوشته‌ است «شما که در انتشار فایل صوتی سابقه دارید و تجربه خوبی کسب کردید، فایل صوتی جلسه را منتشر کنید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.»

آشنا در پاسخ صراحتا به «سرقت» آن فایل صوتی ظریف که در زمان روحانی منتشر شد، اشاره کرده و گفت: 

«سلام علیکم

منظورتان فایل صوتی است که سرقت شده‌بود یا فایل دیگری مورد نظرتان است؟»

دادستانی علیه هم‌میهن اعلام جرم کرد

کانال باشگاه روزنامه‌نگاران نوشته است که دادستانی تهران علیه روزنامه هم‌میهن که کاریکاتوری با موضوع صبوری حضرت ایوب کشیده بود اعلام جرم کرد.

این کاریکاتور به تعلل در رفع فیلترینگ اشاره داشت.

فراخوان تجمع موافقان فیلترینگ؟

متنی تحت عنوان «فراخوان سراسری تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی جهت مقابله با پرچم نفوذ فرهنگی رژیم صهیونیستی در کشور» در تلگرام در حال انتشار است.

در متن بخشی از این متن آمده است: «مقابله با پایگاه نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی اسرائیل در ایران وظیفه مسئولان می‌باشد. پهنای باند فاضلاب سکوهای خارجی را به طور کامل ببندید. «واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، ایکس، فیلترشکن». ان شاءالله امت حزب الله جهت حضور فعال در این تجمع، به صورت آتش به اختیار از سراسر کشور هماهنگ شوند و با هم به سمت تهران حرکت کنند.

پاسخ فارس  به ادعای «پابند الکترونیکی» سردار قاآنی

پس از شایعات فراوان حول غیبت سردار قاآنی، اینبار با انتشار عکس اخیر او مدعی شدند که سردار قاآنی با پابند الکترونیکی در مراسم اخیر حاضر شده است و عکسی را هم همراه این ادعا کار کرده‌اند.

فارس نوشته است «حالا در جدیدترین دروغ برخی کاربران و کانال های تلگرامی در ادامه دروغ های خود مبنی بر  بازداشت سردار قاآنی به استناد تصاویری مدعی شدند وی با پابند الکترونیک آزاد شده است؛ 

این درحالی است که عکس ادعایی از پابند سردار قاآنی مربوط به تصویری است یک سایت خبری برای فروش این محصول استفاده کرده بود.».

در نهایت فارس با انتشار و قیاس عکس‌های منتشر شده، به این نتیجه رسیده است که یکی از عکس‌ها  مربوط به عکسی تبلیغی و عکس دیگر، دستکاری شده است.

ادعای دوباره درباره جزایر ایران

در بیانیه مشترک نشست اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس تلاش جمهوری اسلامی برای ادامه مالکیت بر جزایر سه‌گانه نقض منشور سازمان ملل معرفی شد؛ اتحادیه اروپا و کشورهای عضو شورای خلیج فارس در این بیانیه از ایران خواستند تا به “اشغال جزایر سه‌گانه” پایان دهد!

وزیر امور خارجه، عراقچی، به این ادعا پاسخ داده و در توییتی موضع اخیر اتحادیه اروپا را یک “رویکرد تقابلی” دانست و گفت: «دوره دخالت‌های مخرب اروپا با روش‌های تفرقه‌افکنانه به پایان رسیده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا