خرید تور تابستان

نماینده ولی فقیه در بوشهر: در کنار دریا تشنه‌ایم

امام جمعه بوشهر گفت: مردم عزیز استان بوشهر کنار دریا هنوز تشنه هستند، تابستان امسال سال سختی برای مردم استان بوشهر رقم خورد.

به گزارش سایت خلیج فارس (بوشهر)، «غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به مشکل آب شرب در استان تصریح کرد: بیش از 11 سال است که موضوع و مشکل آب شرب استان بیان می‌شود، سند چشم‌انداز تأمین آب استان بوشهر در سال 1392 تدوین و تصویب و همه امکانات تنظیم شد اما مردم عزیز استان بوشهر کنار دریا هنوز تشنه هستند، تابستان امسال سال سختی برای مردم استان بوشهر رقم خورد، آیا نمی‌توان پیش‌بینی‌ها با وجود این همه بودجه و اعتبارات لازم انجام شود و در این شرایط فضا را آماده کرد تا مردم دچار سختی و مشکلات نشوند.

او اضافه کرد: اکنون فصل غیر گرم استان بوشهر است و تا رسیدن فصل گرما مسئولان چند ماه فرصت دارند مسئولان تمام پروژه‌های مرتبط با آب شرب استان بوشهر در اولویت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر با این سختی با بزرگواری و نجابت، نهایت صرفه‌جویی مصرف آب در دستور کار خود قرار دادند مسئولان بدانند مردم استان مردمان بزرگ و بسیار محترم و خط مقدم دفاع از حریم ایران اسلامی در منطقه جنوب و امتحان داده هستند باید جهادی در عرصه این موضوع تلاش شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در بخش دیگری از خطبه های نمازحمعه با اشاره به اینکه حال ورزش استان بوشهر خوب نیست گفت: اعتبارات لازم به ورزش استان بوشهر تخصیص داده نمی‌شود، با وجود این همه امکانات در سطح استان ولی صنایع و شرکت‌های بزرگ ملی آن چنان توجه به زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: شما استان‌های دیگر مشاهده کنید یک صنعت در یک استان چقدر به ورزش کمک می‌کند اما این همه امکانات در استان وجود دارد ولی دریغ از یک حرکت خوب در زمینه تحول ورزش.

صفایی‌بوشهری‌ بیان کرد: تیم‌ها، هیئت‌های ورزشی با این همه استعداد ورزشی در سطح استان بوشهر مورد حمایت صنایع و شرکت‌های مهم اقتصادی و تولیدی قرار نمی‌گیرند این درحالی است که تلاش ، زحمات و خدمات متصدیان امر ورزش، مسئولان ورزش و جوانان، فعالیت ورزشکاران، هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی استان بوشهر درخور تحسین است ولی وقتی اعتبار لازم وجود نداشته باشد طرح‌های مورد نظر اجرا نمی‌شود.

او از تمامی مراکز صنعتی استان بوشهر به ویژه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه اتمی بوشهر و دیگر مراکز اقتصادی و صنعتی خواست پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی به‌صورت صحیح انجام دهند تا تحولات لازم در این حوزه‌ها فراهم شود و جوانانی که می‌توانند نقش آفرین باشند اینگونه محروم واقع نشوند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا